|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb werkelijk nog nooit van deze beste man gehoord... Waar vind ik iets om te horen? |
|
Jorn Lande heerst echt!! Het gevoel dattie in zijn stem heeft, niet normaal! Ik vind m echt een meester, zijn stem doet me trouwens een beetje denken aan die zanger van White Snake.... Wij hebben alles van Jorn Kankerlul |
|
JA! Jorn heerscht! Die 2 cd's van ARK heb ik ook allebei. Hellhammer van Mayhem drumt op zijn laatste solo album. Waarom heeft die gast trouwens vaak van die rare corpse-paint op? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Aaai... White Snake [off topic] Mooi oog!! [/off topic] |
|
Ik kan wel aan die ARK spullen geraken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik weet echt niet wat ik nu moet denken hoor!! ARK met HellHammer, en dan een stem als die gozer van White Snake, met corpse paint... Ik denk dat hier wat door elkaar gehaald wordt! |
|
quote: LOLZ thx voor de comps, maaruhh het gaat om de stem he en niet om de muziek Ik vind het erg belangrijk als er echt gevoel gelegd wordt in de zang, John West is daar ook een meester in. Echt van die kippenvel nummers!!! Kankerlul |
|
trouwens, Count-Usher, wil je origineel materiaal of maakt t niet uit?! Kan anders wel ff een label voor je opzoeken.. Kankerlul |
|
quote: John West is toch die ene van die zalm? |
|
whahaha LOL, neej dat is ook een hele goede zanger Kankerlul |
|
quote: Jaaahh... Dat kan wel, maar John West (de zalm-man dus) heeft wel de leukste reclame allertijden! |
|
http://www.jornlande.com/ hier de link van jorn lande, maybe heb je er wat aan inside-lie http://www.johnwestmusic.com/ John West, hij heeft o.a. gezongen in royal hunt en in artension maar daar komt ie niet zo goed tot z'n recht vind ik, zijn solo's zijn veel beter. Kankerlul |
|
quote: Liefst origineel uiteraard. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ark - Burn The Sun |
|
quote: IDD wat een reclame, om van in je broek te pissen zo grappig Immortal Pride |
|
quote: Haha, je moet dan ook het totaalbeeld zien. Hellhammer doet nu eenmaal veel studiowerk en op de laatste solo-CD van Jorn zijn die krachtige drums van 'em echt een meerwaarde. Die corpsepaint bij ARK is ook niet echt corpsepaint. Het is een deel van het concept rond de hele band (de redding van de mensheid, al is dit wel erg sumier uitgedrukt). En die stem, tja, het blijft een hemels stem. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: ark is dat niet de engelse britpop band die over homosexualiteit zingt. (it takes a fool to remain sain...) |
|
quote: Hahaha, neen helemaal niet. ARk is een band die je zou kunnen indelen bij progressieve metal, maar aan de andere kant hebben ze ook weer geen reet te maken met pakweg Dream Theater. Het rockt meer, is spontaner,... en toch erg technisch. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
gvd, wat is die gast goed ja: Ik zelf vindt zijn inbreng op de cd van Beyond Twilight het beste wat hij heeft gedaan! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik zal het wel eens proberen te luisteren ergens! By the way, je CDs zijn aan het fikken, alleen moet ik zo naar de tandarts quote: Ik denk dat jij in de war bent met Ash quote: LoL! Idd... Toen ik die voor het eerst zag wist ik echt niet wat me overkwam, zag hem in de bios [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 29-11-2002 15:06] |
|
quote: Ik heb die plaat deze week aangeschaft, en persoonlijk spreekt ie mij het minst aan. Nu kan het natuurlijk zijn dat dit een groeiplaatje is. Mijn eerste indruk is dat de ritmesectie nogal ongevaarieerd te werk gaat. Weinig tempowisselingen en weinig tot de verbeelding sprekende ritmes. Dat kan natuurlijk nog veranderen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Yep geweldige zanger inderdaad |
|
Waanzinnige zanger!!!! Ik zie dit topic nu pas, en dat terwijl ik mijzelf toch wel een behoorlijke Jorn-adept mag noemen. Ik heb het volgende van hem: Ark - Ark (rising-sun) Ark - Ark (re-release) Ark - Burn The Sun Beyond Twillight - The Devil's Hall Of Fame Brazen Abbot - Guilty As Sin (gast-zanger) Jorn Lande - Starfire Jorn Lande - Worldchanger Jorn Lande - Out To Every Nation Nikolo Kotzev's - Nostradamus (gast-zanger) Masterplan - Enlighten Me E.P Masterplan - Masterplan Masterplan - Back For My Life E.P Masterplan - Aeronautics Millenium - Hourglass Millenium - The Best Of... And More (6 unreleased Jorn-session songs) Mundanus Imperium - The Spectral Spheres Coronation The Snakes - Live In Europe The Snakes - Once Bitten... Vagabond - Vagabond Vagabond - A Huge Fan Of Life Voor mij persoonlijk toch een zang-kanon die zich kan meten met de giganten uit de 70's. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Jorn Lande! Wow, wat heeft die gast een strot zeg. Super zanger! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-11-2008 23:39] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |