![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach je mag niet klagen als een shirt 20 jaar meegaat. Dan is ie zijn geld vast wel waard geweest. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Mochten er dubbele bij zitten dan heb ik wel interesse; sowieso wel trouwens ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-08-2004 10:40] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Doe je em kwijt want dan heb ik wel interesse. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ah,en mijn dynamo open air 89 en mijn originele gorguts -considered dead ben ik ook voorzichtig mee ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Nope,die lijst ik in ![]() Komt dus aan de muur te hangen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 21-08-2004 10:42] spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Haha leuk idee; heb ik ook met mijn stukgeripte Autopsy - Severed survival gedaan maar ga er toch weer mee lopen met wat mazzel. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik zag in Tsjechie een Death - Spiritual Healing shirt met een spelfout, ben ik duizenden euro's misgelopen door hem niet te kopen? ![]() ![]() |
|
quote: Helaas, die had ik ook al bekeken. Ik zal eens gaan rond mailen naar displeased en codex "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Bootlegshirt? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Je bent een miskoop misgelopen, wie wil nu een shirt met een spelfout? Valt me sowieso op dat er gigantisch veel spelfouten optreden bij re-releases van cd's bijvoorbeeld, bij verzamelcd's... Hoezo totaal geen interesse in de band(s) zelf maar wel in de opbrengsten? ![]() |
|
Er zijn nu zo veel bootleg shirtjes overal en velen daarvan hebben spelfouten e.d. Heb op Wacken ook weer veel van zulke shirts gezien...er waren onderhand meer bootleg shirts dan originele shirts ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Zou het? ![]() quote: Dit was de eerste keer dat het me opviel, maar een beetje jammer is het wel ja. ![]() |
|
Ik ben hard aan het zoeken naar een shirt van Pain Of Salvation's Remedy Lane. Ik heb er wel eens mensen mee zien rondlopen maar ik kan ze nergen vinden. ook niet via de site. iemand? ![]() |
|
quote: Haha, ja idd zo zag ik laatst ook een Morbid angel shirt van toen ze laatst in tivoli in utrecht waren met een spelfout er stond op: Tivolio. ![]() <insert signature here> ![]() |
|
ik zoek het shirt: beast over hammersmith van iron maiden ook seventh son of a seventh son en somewhere in time up the irons! ![]() |
|
Anton Lavey: The nine Satanic statements-shirt 8 euro Immortal: Battle of the ages-tourshirt 10 euro Nosferatu: The movie-shirt 6euro RuneMagick ![]() Soulgrind: Lust & Death-shirt(Cyber-industrial Black Metal) 8 euro Spermbirds-shirt 6 euro Terror: Charles Manson-T-shirt 10 euro Yattering: Human’s pain-shirt(with sleeveprints!!) 10 euro krisiun666@pandora.be ![]() |
|
quote: Gemaild voor Immortal shirt. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Morgen mijn vierde Nocturnus shirt ophalen ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Eey...doe effe normaal en geef mij d'r ook eens ene ![]() ![]() |
|
quote: Welke heb je er normaal al gekregen dan? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-10-2004 2:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik heb het Somewhere in Time shirt voor je te koop, hoeveel geef je ervoor? zzz ![]() |
|
Laatst iets mis gegaan, ik weet niet of iemand mij erover gemailed had oid, maar ik heb nog altijd deze shirts te koop: Iron Maiden -Fear of the dark Pantera - Cowboys from hell Sirenia - At sixes and sevens Blind Guardian - Iets van die norige cd geloof ik... Kankerlul ![]() |
|
Tss, een Pantera shirt verkoop je toch niet ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:hahaha ik draag hem idd vaak als pyama, hmm lekker hoor ![]() Maar goed, verder draag ik ze absoluut niet meer, dus misschien kan ik iemand anders er blij mee maken ![]() Kankerlul ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |