IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : MP3's die van een andere band blijken te zijn
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 05-07-2002 12:03 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Ik heb ooit 2 liedjes gedownload van "nightwish". Deze heten: Traitors kiss en Diva. Ik zou graag weten van welke band deze zijn. De stem in de liedjes klinkt bij allebei hetzelfde. Weet een van jullie van wie deze zijn? het is enkel een mannenstem..hij zingt redelijk normaal maar met een beetje grunts..

alvast bedankt!

*titel aangepast*

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 05-07-2002 13:58]

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-07-2002 13:01 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik zou het niet weten

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 05-07-2002 13:39 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

beetje rare topic titel voor dit onderwerp..

ik dacht dat je bedoelde dat je songtitels wilde weten die tevens een naam van een andere band waren.. zoals het black sabbath nummer: after forever ..

maar dat terzijde.

dat van die nightwish nummers weet ik niet.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

MetalfanBlackness
mfbforum.tk
Usericon van MetalfanBlackness
Posted 05-07-2002 13:50 by MetalfanBlackness Wijzig reactieProfiel van MetalfanBlacknessQuote dit berichthttp://forum.metalfanblackness.com

Traitors kiss kan van strawbs zijn, maar dan heet het liedje sealed with a traitors kiss...
Maar das natuurlijk niet zeker dan zou je die moeten downloaden en vergelijken...
(ik ken die band trouwens niet (strawbs))

Diva is moeilijker, omdat er heel veel liedjes zijn met diva in de naam van het liedje.........

[Dit bericht is gewijzigd door MetalfanBlackness op 05-07-2002 13:53]

What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 05-07-2002 22:03 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

De Griekse band Nightfall heeft op hun album Diva Futura een nummer dat Diva heet en ze hebben ook nog een zanger. jaaah zo maak je nog eens wat mee
edit: en zie een paar nummers lager op het album het nummer My Traitor's Kiss.

[Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 05-07-2002 22:04]

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-07-2002 22:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Op Audiogalaxy ging een mp3 rond genaamd "Planet Satan" van Mysticum. Aangezien dit de titel is van een album wat nog steeds niet uitgekomen is, heb ik hem toen meteen gedownload.. Bleek echter die eerste hit van Britney Spears te zijn (baby hit me one more time ofzo) ..

Arrgh...

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-07-2002 1:31 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2002 22:03 schreef Fedaykin het volgende:
De Griekse band Nightfall heeft op hun album Diva Futura een nummer dat Diva heet en ze hebben ook nog een zanger. jaaah zo maak je nog eens wat mee
edit: en zie een paar nummers lager op het album het nummer My Traitor's Kiss.

dankje!
weet er iemand toevallig ook waar nummers van deze band te halen zijn? (downloadable)

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-07-2002 1:49 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Waar te downloaden weet ik niet, maar zorg dat je het krijgt : Iris(and the burning aureole).

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 06-07-2002 1:49]

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-07-2002 13:27 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

na veel zoeken heb ik toch wat nummers bij mIRC gevonden. Leuke band bedankt voor jullie hulp enzo. Klinkt zeer lekker en als ik het geld heb ga ik zeker een cd van deze band kopen

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-07-2002 13:31 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik had laast op verzoek van iemand een nr van die "mortiis" trol gedownload, en dat nr hete "Monarch Of The Mighty Dakness", maar ik vondt het zeker niet slecht klinken (geen cyber effecten ofzo). bleek het geen mortiis te zijn.. ik tegen iedereen zeggen dat ik mortiis wel mee vondt vallen

ps. ik heb 1 ander nr van heb gehoord dat is net trance...

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-07-2002 14:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Er schijnt dus een band te zijn die Heathenpride heet. Maar als ik dat intik[te ] op AG kwam ik op Falkenbach uit.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-07-2002 14:18 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 14:13 schreef Slechtheid het volgende:
Er schijnt dus een band te zijn die Heathenpride heet. Maar als ik dat intik[te ] op AG kwam ik op Falkenbach uit.

gewoon zoeken met google ofzo

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-07-2002 22:38 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Inderdaad Google is meestal de beste oplossing voor deze problemen.

Probeer een stukje van de tekst van het onbekende nummer te verstaan en zet het tussen aanhalingstekens in je zoekopdracht gevolgd door het woord lyrics en je hebt bijna altijd prijs

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 25-08-2002 0:54 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

ik heb er weer een hoor..heb ik nog ooit gedownload met AG :
Children of Bodom - Coda

Dit klinkt meer als een intro van een cd ofzo..is muzikaal..zonder gitaar maar volgens mij met keyboard. Klinkt wel leuk..iemand??

[edit - sorry typfoutje]

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 25-08-2002 0:55]

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-08-2002 3:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Zal wel keyboard solo zijn.

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com