|
Auteur: |
|
|
ik zou het niet weten |
|
beetje rare topic titel voor dit onderwerp.. ik dacht dat je bedoelde dat je songtitels wilde weten die tevens een naam van een andere band waren.. zoals het black sabbath nummer: after forever .. maar dat terzijde. dat van die nightwish nummers weet ik niet. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Traitors kiss kan van strawbs zijn, maar dan heet het liedje sealed with a traitors kiss... Maar das natuurlijk niet zeker dan zou je die moeten downloaden en vergelijken... (ik ken die band trouwens niet (strawbs)) Diva is moeilijker, omdat er heel veel liedjes zijn met diva in de naam van het liedje......... [Dit bericht is gewijzigd door MetalfanBlackness op 05-07-2002 13:53] What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum |
|
De Griekse band Nightfall heeft op hun album Diva Futura een nummer dat Diva heet en ze hebben ook nog een zanger. jaaah zo maak je nog eens wat mee edit: en zie een paar nummers lager op het album het nummer My Traitor's Kiss. [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 05-07-2002 22:04] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Op Audiogalaxy ging een mp3 rond genaamd "Planet Satan" van Mysticum. Aangezien dit de titel is van een album wat nog steeds niet uitgekomen is, heb ik hem toen meteen gedownload.. Bleek echter die eerste hit van Britney Spears te zijn (baby hit me one more time ofzo) .. Arrgh... |
|
quote: dankje! weet er iemand toevallig ook waar nummers van deze band te halen zijn? (downloadable) |
|
Waar te downloaden weet ik niet, maar zorg dat je het krijgt : Iris(and the burning aureole). [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 06-07-2002 1:49] |
|
na veel zoeken heb ik toch wat nummers bij mIRC gevonden. Leuke band bedankt voor jullie hulp enzo. Klinkt zeer lekker en als ik het geld heb ga ik zeker een cd van deze band kopen |
|
Ik had laast op verzoek van iemand een nr van die "mortiis" trol gedownload, en dat nr hete "Monarch Of The Mighty Dakness", maar ik vondt het zeker niet slecht klinken (geen cyber effecten ofzo). bleek het geen mortiis te zijn.. ik tegen iedereen zeggen dat ik mortiis wel mee vondt vallen ps. ik heb 1 ander nr van heb gehoord dat is net trance... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Er schijnt dus een band te zijn die Heathenpride heet. Maar als ik dat intik[te ] op AG kwam ik op Falkenbach uit. |
|
quote: gewoon zoeken met google ofzo |
|
Inderdaad Google is meestal de beste oplossing voor deze problemen. Probeer een stukje van de tekst van het onbekende nummer te verstaan en zet het tussen aanhalingstekens in je zoekopdracht gevolgd door het woord lyrics en je hebt bijna altijd prijs "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik heb er weer een hoor..heb ik nog ooit gedownload met AG : Children of Bodom - Coda Dit klinkt meer als een intro van een cd ofzo..is muzikaal..zonder gitaar maar volgens mij met keyboard. Klinkt wel leuk..iemand?? [edit - sorry typfoutje] [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 25-08-2002 0:55] |
|
Zal wel keyboard solo zijn. |
Index / Muziek algemeen |