|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: LoL! |
|
"Voor de drummers.." Zullen we het dan niet eens voor de drummer gaan maken ofzo? Ja, òf niet natuurlijk... Wat is er nog eens te zeggen... We kunnen natuurlijk ook een vraag gaan stellen... Hmmzz... Ohw dit is misschien wel iets: Wat is/zijn je favoriete drummer/s? Mijne? -Nicholas Barker -HellHammer -Pete Sandoval [Vooral in Morbid Angel - Opening Of The Gates, dat dubbelebas stukje [1m:25s]] |
|
quote: ahum.... jij hebt waarschijnlijk niet begrepen wat dit topic inhoud.dit gaat over een peuter dat beter kan drummen dan velen. wie je favoriete drummers zijn staat in een andere topic. |
|
quote: Ok, dat 't over die peuter ging dat wist ik ook nog wel, maar aangezien dit topic daar schijnbaar niet meer voor gebruikt werd dacht ik, laat ik 't eens nieuw leven inblazen... Niet dus... En dat daar een ander topic over ging wist ik niet, ik zat eigenlijk ook zomaar wat te typen, en dat schoot me als eerst te binnen. Ga nou niet zeggen: 'Dan moet je eerst zoeken!!' Dit zal ik in 't vervolg doen... |
|
Ongelofelijk hoe dat jochie kan drummen!!! Die jongen is echt een wonderkind!! Dat beloofd nog wat voor de toekomst, als hij een jaar of 16 is, en echt goed achter het drumstel kan zitten!!! Ik ben benieuwd of we dit jongetje nog tegen gaan komen in de metal muziek!!! blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
|
|
quote: 18 al joh? Dan is dat filmpje is dus ondertussen 6 jaar oud... Hmmzz, ik zit nu op school, maar ik ga als ik thuis ben ff wat van 'm luisteren. Ik denk toch dat 't 12-jarige-negertje leuker is, dat is specialer... |
|
quote: Steken hier enige pedofiele neigingen de kop op, Pjot? |
|
Pffff.. In een één of ander artikel zegt Tony dat hij met singlestrokes triplets speelt Hij heeft een instructievideo gemaakt met Dennis Chambers en Billy Cobham. Op die video laat hij ook zien hoe hij die triplets speelt. Ben benieuwd of die video hier ergens te krijgen is. Dat wordt huilen als ik er naar zit te kijken maar goed [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-12-2002 11:20] |
|
Dennis Chambers in ook een super goede drummer. Ik heb 'm ooit eens gezien op een Zildjian videoband. Echt vet. |
|
quote: hahahaha "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ranzig ventje, en je zei laatst nog wel dat je 'Wel volwassen was, maar het niet uitte.' Hehe, pubertje [Dit bericht is gewijzigd door Godless op 10-12-2002 19:19] |
|
quote: Errhhh... Klopt, maar dat komt doordat ik nog steeds met van die kleine kotertjes als jou en Q omga |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |