|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
bij mij flipt af en toe de geometrie van t beeld en dan staat alles scheef en rond |
|
Hmm ik heb al vanaf het moment dat ik em kocht problemen met m'n monitor. Om de zoveel maanden gaat het ding net doen alsof het stoned of ladderzat is. Daarmee bedoel ik dat hij in en uit gaat zoomen en de letters gewoon niet meer te lezen zijn. Ik moet dan op de tast op zoek naar het configuratie scherm. Iets met de drivers prutsen, paar keer aan en uit zetten en het ding doet het weer. |
|
He? Verandert-ie die drivers uit zichzelf dan of zo, als het mis blijft gaan? |
|
quote: monitor met een virus, denk'k. heel weird Oud Vuil. |
|
Zit een nieuwe monitor uit te zoeken.. (ga een nieuwe pc kopen namelijk) ... wordt waarschijnlijk een goedkopen 19" CRT (van onder de 200 euro) of heel misschien toch een 17" TFT (goedkooopste is 160 euro, maar die is wel erg brak) |
|
Euhm mijn 17" TFT was 850 euro. En dat was de goedkoopste fatsoenlijke ... this user is dead |
|
TFT van 160 euro ... hmm .. |
|
quote: Ja.. vond het ook vrij belachelijk goedkoop.. was ook de enige, de rest begint zo bij 300 en voor een redelijk merk betaal je vanaf 400 euro (voor een 17" tft dus) .. die van 160 draaide overigens ook op maar 67 hz .. niet echt ergonomisch dus Maar ik denk toch dat ik voor de goedkope 19" crt ga (a 150 - 200 euro),, moet alleen nog even uitzoeken welke .. .. op dit moment krijg je daarbij volgens mij ook het meeste scherm voor je geld, aangezien 21" nog steeds erg prijzig is.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 05-09-2003 16:49] |
|
Hmm .. op een monitor moet je niet echt bezuinigen ... slechte monitors zijn slecht voor je ogen en lveren je koppijn op. |
|
quote: Is waar.. daarom ga ik ook voor de +/- 200 euro denk ik, en laat ik de echte low-budget (a 150 euro) links liggen... Verder opletten hoeveel hz de monitor is op de resolutie die je het meest wil gebruiken.. (vanaf 85 hz is geloof ik ergonomisch wel ok) |
|
Niet om het een of ander maar 200 euro is nog steeds vrij low-budget. Zoals Jenje zei moet je er niet te hard op gaan bezuinigen, niet alleen omdat het niet goed voor je ogen is ofzo ... over een jaar is ie anders gewoon stuk. this user is dead |
|
je bent het met me eens |
|
Oh shit ... nou dan moet je per ongeluk wat zinnigs hebben gezegd this user is dead |
|
quote: Lijkt me zo'n oude type, ik heb in 1998 ook al met een tft gewerkt, op t eind van de dag zag ik de lijen op ieder glad oppervlak verschijnen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: 200 euro is inderdaad lowbudget, maar je mag ook gewoon realiseren dat de 19" crt schermen met de komst van tft veel goedkoper geworden zijn. Met een jaar stuk? Dacht het niet, die goedkope schermen zijn echt niet alleen maar van prutmerken, ook A-merken als Iiyama en Samsung maken schermen in deze prijsklasse.. |
|
Héhé-de mijne heeft onlangs boem gezegd...andere moeten kopen Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Problemen met monitor?!?! MOET JE EEN NIEUWE KOPEN!! this user is dead |
|
Deze staat binnenkort op mijn bureau : |
|
Wat een enorm bakbeest ... this user is dead |
|
Het is jammer dat monitoren zo duur zijn ja, maar als je er eenmaal een hebt dan kan je er ook wel langer dan 5 jaar mee doen. |
|
Mijn laptop scherm heeft op de bovenste helft strepen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hoe oud is je notebook? |
|
paar jaar ofzo ik heb hem 2e hand gekocht ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Veel kleiner dan dit worden de 17" schermen niet, Iiyama heeft juist nog vrij compacte schermen .. en de kwaliteit van TFT is nou eenmaal nog steeds verre van optimaal.. Wilde eerste een Samsung 19" scherm aanschaffen, dat was pas een bakbeest (lelijke aan die samsung was dan ook vooral de randen van meer dan 6 cm om het scherm) .. Mijn scherm wordt dus een topmodel van Iiyama (hm704utc om precies te zijn) voor een redelijke prijs (229 euro) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-11-2003 15:51] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |