|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
graag Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
wil eigenlijk 1 of 2 horen om zo besluit te maken om tot aanschaf over te gaan Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik heb net Call of the black forest aangehoord... schande dat ik dit nog niet kende, aanschaf verplicht! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Pakketjes worden inderdaad WEL vaker open gemaakt.Zeker als iets van No Colours afkomt.De politie is daar al vaker binnen gevallen om een hele hoop in beslag te nemen.Het veiligste kun je gewoon onder rembours bestellen.Dan betaal je aan de postbode bij aflevering van het pakket en kun je dus altijd effe nakijken of alles compleet is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Allright, dat wist ik niet, vind ik persoonlijk schandalig maar goed. |
|
Is dit echt waar Ik heb hier eigenlijk nooit mee te maken gehad bij het bestellen. |
|
quote: Ik bestel al sinds 1991 per post en heb al vaker problemen gehad.Pakketjes die zijn opengemaakt,artikelen eruit en weer slecht dichtgeplakt.Pakketjes die wel verzonden zijn maar nooit bij mij aangekomen. Daarom bestel ik tegenwoordig alles onder rembours.Als ik al geld opstuur dan is het aangetekend en verwacht ik ook aangetekend het pakketje te ontvangen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
bij no-colours kunnen ze ziezo nie rekenen : The invoice amount is: 29,50 € + postage! en dan bij wat ik uiteindelijk moet opsturen : Hello1 Send 27€ + your order in yourletter incl. Postage! Thanks Steffen nc dus met verzendkosten wordt het minder Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Rechtse muziek? Check http://www.resistance.com/ wel Amerikaans en vrij prijzig, maar dat krijg je met illegale muziek. Hier is 'ie te krijgen voor 16 dollar. Op Displeased is het iig niet te krijgen. Ook andere distro's zoals Nordland hebben het niet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hmm toch maar eens wat bestellen daar (resistance) holocaust video voor 6 dollar, das niet echt veel en aangezien ik er al een hoop over gelezen heb wil ik ook weleens wat op video. |
|
quote: het gebeurd ook niet vaak, maar bij verdachte pakjes gebeurt het wel (dus niet alleen vanuit de pilitie ook de tpg zelf heeft welleens acties dat ze verdachte pakjes bij de politie afleveren. (en 6kilo wiet via de post vinden ze grappig, wordt gewoon verder gesorteerd en opgestuurd.) My madness, my sadness |
|
Resistance Records; We do our best to minimize the risk of orders getting seized by the customs and the majority of orders get through customs without problems but we can not guarantee that customs will not seize orders going to Canada, Germany, and other countries with hate laws. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: De Noorse posterijen vonden het kennelijk ook nodig om mijn pakketje van Aftermath open te trekken, huppa, zakje eromheen en verder sturen maar weer! Er zat nota bene een shirt in! Geen foute cd's of boekjes dus... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
hier in nederland stoppen ze er dan zoon leuke sticker op... "door gebrekkige verpakking is uw verzending vertraagd tpg heeft uw verpakking zo goed mogelijk proberen te herstellen" (sealen dus) My madness, my sadness |
|
TPG maakt gewoon alles kwijt, das nog veel makkelijker! |
|
heheh ik heb er een jaar gewerkt... ik bestel dus ook nix via de post sinds ik weet hoe er met pakjes omgesprongen wordt daar maar goed... My madness, my sadness |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |