|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Maniac zingt net zoals bij Mayhem. Iscariah zit tegenwoordig bij de vaste line-up van Necrophagia Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: beiden: Wreed!!! Dan ga ik die maar es halen. En Iscariah is dus toch meer een deathmetal man |
|
quote: En een Starwars man Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: LoL! Dat wist ik niet, heeft ie ook nooit verteld... Wel grappig... Iedereen heeft zo z'n afwijking |
|
quote: Afwijking?Zowel Iscariah alsook Reidar en Olve zijn StarWars fans.Luister maar eens naar het nummer "Pure holocaust" van de gelijknamige cd.De riff in dit nummer heeft Olve letterlijk uit de film gehaald(en dat kan ik natuurlijk alleen maar toejuichen aangezien ik ook een groot StaeWars fan ben sinds 1980 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja, dat van het Starwars theme erin wist ik ja... Er schijnt ook een A-Team theme te zijn gebruikt op At The Heart Of Winter |
|
quote:Dan moet ik maar eens gaan luisteren.Wist wel dat ze The A-team ook konden waarderen. Heb zelf met mijn eigen band altijd als intro de begintune van het A-team gebruikt.Zelfs tegenwoordig kijk ik nog wel eens naar de herhalingen. "I love it when a plan comes together" Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Veel bands gebruiken die tune! Wel klasse tune trouwens! Ik weet zo 1 2 3 ook niet meer welk nummer van Immortal dat ook weer was, heb het in het verleden wel eens op het message-board op de Immortal site gelezen. Maar nu weer ontopic, anders maar verder in het Immortal topic |
|
quote: OK,terug on topic.Wie weet waar ik de split picture disc 7"EP van Wurdulak met Gorelord kan vinden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik was van plan deze vraag ook te stellen, want ik zoek hem ook. Ik zag hem eerst overal staan, maar op een gegeven moment dat ik hem wilde gaan kopen niet meer |
|
quote: www.napalmrecords.com, 10 euro Komt uit Oostenrijk, maar je bestelling is er meestal al binnen 3 werkdagen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Beter nog: Displeased Wurdulak Split PICTURE DISC 7inchEP 6.00 With Gorelord, both deliver a non-album track! |
|
quote: Het scheelt een paar euro ja, maar ik heb mijn Displeased bestelling nog nooit binnen 3 dagen gehad...eerder 3 weken. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:ik krijg mijn bestellingen van Displeased altijd binnen 3 dagen.... |
|
Dan is Gangrad vast een stoute jongen... |
|
Ik wist het! Ze haten me!! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: LoL! |
|
quote: Ik heb zelfs een niet complete bestelling gekregen waar ze wel de complete rekening betaald voor hebben gekregen.En achteraf weten ze van niks en had ik en geen cd's en geen geld. Dus 3 weken wachten is niet zo erg zolang je maar alles krijgt waar je voor betaald hebt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Das wel lullig ja... Maar fouten worden nou éénmaal gemaakt, en ik heb weinig ervaring met Displeased, maar ze zijn volgens mij gewoon goed... |
|
Heb net de nieuwe "creature feature part 2" split-cd gekocht met Wurdulak en Gorelord.Van beide bands nieuwe nummers Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik heb altijd geluk, heb een al een Mayhem longsleeve en twee cd's er bij gekregen die ik ga niet betaald hebt Immortal Pride |
|
quote: Is dat dat ding wat ook op picture 7" bestaat? |
|
quote: Geen idee.Heb de 7"PD nog niet maar zou wel goed kunnen.Zou ook deel 1 kunnen zijn omdat zowel deel 1 en de PD allebei al langer uit zijn en deel 2 is net pas uit. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Grimfist.. Necrophagia dus.. En hij heb nog n lief dochtertje nou hey.. en dat vreet natuurlijk ook tijd.. death/gore mannetje dus.. geobsedeerd door de Necrophagia dvd.. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |