|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou chickie, hij staat er hoor: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/783.html Maarre waarom staat de datum van Enschede er nog niet bij? |
|
Doe makkelijk kijk naar het begin van het topic ... |
|
quote: Ja, dat kennen we... kan je nagaan als je halve redactie verliefd is.... "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
quote: hmm idd ... |
|
Hoeveel bands hebben zich nu al ingeschreven? There Will Be None Left |
|
Een stuk of 11, in een weekend "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
Al 3 inschrijvingen voor de voorronde in Walhalla, het gaat lekker! Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Ik kom wel even kijken in Utrecht |
|
quote: Ehm, volgens mij is die voorronde een week naar vorgen geschoven. "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
Is dat al zeker? There Will Be None Left |
|
De line up voor de eerste voorronde is bekend. Op 17 januari spelen in OJC Walhalla in Sevenum: - Abash www.abash.cjb.net - Angels Decay www.angelsdecay.tk - Fifth www.fifth.tk - Morning www.morning.nl |
|
Ik hoor net dat Fifth heeft afgezegd |
|
Dat klopt, maar ze hebben een waardige vervanger gevonden: Triple 7 |
|
*kick* www.metalbattle.nl is even niet bereikbaar, dus ik weet de datum van de finale niet. Er zijn al wel twee bands door naar die finale die plaats gaat vinden in Atak, te weten: - The Embodiment - As it Burns Touché, pussycat! |
|
Finale is op 17 mei |
|
Finale is op 17 mei |
|
De bands die na de andere halve finale doorgaan naar de finale zijn: - Instinct - Black Knight Wie was er eigenlijk nummer 1 op die halve finale? Touché, pussycat! |
|
1.Black Night 2.Instinct Ik hoop dat The Embodiment wint. |
|
quote: Black Knight 1 Ikstink 2 |
|
Iemand een verslagje van de halve finales aangezien Hollands Metaal en de MetalBattle site uit de lucht zijn? Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Halve finale HM was erg okee. Toch nog best druk, Tagrijn was een mooi podium en Brother Kalashnikov had het licht waanzinnig opgehangen. 8 bewegende beamers en shit, professioneel to the max. Eerste band was Wackmobil, een kruising tussen Perfect Circle en KoRn. Lood en loodzwaar, en hoewel ze nu-metal speelden zeker goed genoeg voor een metalbattle, vooral een zanger die zuiver prachtig zong maar ook een prima grunt uit zijn bek kon poepen, goede band. Tweede was Instinct, naar mijn bescheiden mening matige trash met aardige zang en behoorlijk wat Slayer-ideeen. Rommelig, en was een beetje jammer dat die zanger de hele band 'droeg'. Mwoh. Derde band was Morning, 'sprookjesmetal'. Yuch. Vierde band was Black Knight. Ikzelf schijt eigenlijk op Heavy Metal, maar hoe actief en enthousiast die gasten bezig waren was ongelofelijk, en ze maakten er een echt cool feest van. Terechte winnaar. |
|
Dank u Def, voor deze mooie samenvatting. (Ik heb gehoord dat Leon nog voor een leuke toegift heeft gezorgd ) |
|
17 mei ben ik van de partij, Jenje. Wellicht trek ik dan de stoute schoenen aan... Touché, pussycat! |
|
quote: Waar is dat dan ? In Enschede ? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |