|
Auteur: |
|
|
De voornaamste tekstschrijver van de liedjes van Boudewijn de Groot is gister overleden, de beste man is slechts 57 jaar geworden... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
|
|
weet ik... buch heeft ook een eigen doden topic... deze man heeft trouwens ook wat meer met muziek te maken Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Had nog nooit van die man gehoord maar het zal best jammer zijn dat ie dood is..... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
klopt Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Wel een fijn gevoel dat je weet dat er minder van dat soort nummers gaan komen nu |
|
quote: Of er komt juist nog ergere teringherrie Ik bedoel -- die kerel kon wel liedjes en teksten schrijven! |
|
idd, hij heeft veel goede/mooie texten op zijn naam staan Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Wat is er mis met dat soort muziek/teksten dan? |
|
ben niet kapot van dat zoort muziek. |
|
quote: komt omdat hij altijd de "man er achter" is geweest. heeft veel gedaan en anderen lopen met zijn succes weg. zuigt best voor hem. maar ja als je nummer als "malle babbe" schrijft, tja.... |
|
en ik maar denken dat de groot ze zelf schreef damn die kerel spontaan van zijn voetstuk gedonderd bij mij... Je moeder. |
|
Lennard Nijgh dood Godverdegodver wat een kutweek! al mijn helden gaan dood! Eerst buch en nu Lennard Nijgh. In mijn ogen de beste tekstschrijver die nederland ooit gekend heeft... Gelukkig hebben we z'n nummers Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Wiegen Meister ! |
|
He, wat jammer nou Immortal Pride |
|
het Land van Maas&Waal Ik zie liever k-otic sterven dan Lennard. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 30-11-2002 11:51] |
Index / Nieuws, actualiteit en media |