|
Auteur: |
|
|
Morgen dus. Wer kommt? Aanvang 19.00 uur, entree €7,-. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 29-11-2002 20:06] |
|
nope sorry, ik gaat naar nijmegen, entree gratis en happy hour!! (helltucker ed spelen) |
|
Ik ben van de partij TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Cummie is er ook - Shreddie - Hub - Triple-Dan |
|
wie drumt er dan bij desentisised? |
|
quote: De drummer.Ik weet alleen zijn naam niet. |
|
quote: Inderdaad ja,de drummer drumt vandaag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Rick, de drummer van Sectarian, drumt vandaag. |
|
had daar graag bij willen zijn, maar helltrukker gaat voor..helaasch |
|
quote: Hun bassist baste trouwens (die van Sectarian dus). |
|
Caedere was erg vet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: en die zit er vast bij?! |
|
.........ben bij de derde band weggegaan..... zuipen in de kroeg..... kon me niet echt boeien daar....... |
|
quote: Idd, Caedere was het indrukwekkendste van de avond. Wel schattig, er was zo'n trien en die ging gewoon op die 5 bands staan "dansen" met van die vage armbewegingen en zo. |
|
quote: Die trien was inderdaad op meerdere bands aan het "dansen".Volgens mij was ze op een bezemsteel naar Perron 55 gevlogen.Maar goed,tenminste 1 iemand die alle bands kon waarderen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
had van bassist van Caedere gehoord dat het nogal tegen viel, rommelig geluid etc. hij was dr zelf niet erg tevreden over. |
|
quote: Klopt,heb nog effe met Herbert geouwehoerd.Hij was inderdaad niet tevreden,had ook last van kramp en toch waren zij beste band van de avond.Zodra ik weer euro's in de beurs heb zeker effe het cd'tje kopen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ja doe dat! was wel jammer maar kon niet.. had het wel willen zien.... ahahahhaa |
|
Ik heb Caedere 2x gezien geloof ik. Verder heb ik er 1 cdtje van. Klinkt vet! |
Index / Concerten |