|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Some hippies don't get the clue ... |
|
Joepie! |
|
|
|
Jim Morrison weer op het podium? COOL! Ik heb gehoord dat ze 'Zombie Ritual' gaan coveren. |
|
Ik heb zo'n voorgevoel dat Jim Morissen juist niet zal optreden. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: |
|
oh ja.... ff iets verder doorlezen :D Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
pfff slecht idee |
|
Alhoewel The Cult helemaal niet zo'n beroerde keus is. Ik bedoel, die gast is toch ook redelijk ziek in z'n hoofd en dat hoor je ook regelmatig terug in de zang. Alhoewel Mr. Morrison natuurlijk onvervangbaar is. Wie het ook wel had kunnen doen (mits hij ook niet al dood was wegens zelfmoord) is de zanger van Joy Division. Ook zo'n lekkere zieke stem -edit- schijtnaam van Jimmie -edit- [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 06-07-2002 17:43] |
|
Net als Queen; je eigen coverband zijn oftewel een parodie op jezelf; het zal wel weer geld opleveren en dat is belangrijker dan de eer van artistieke integriteit. The cult was toch ook weer bij elkaar gekomen omdat ze afzonderlijk niets verkochten maar onder die bandnaam wel. Heel cheap allemaal. Er gingen ook geruchten dat Death voortgezet zou worden door iemand; niemand zou dat accepteren; en terecht. Ik mag aannemen dat de Doors fans hetzelfde doen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Belachelijk! Hebben ze geld nodig ofzo? The Doors was gewoon Jim Morrison. En ik vind The Doors knap zuigen,dus voor mij hoefthet sowieso niet,nmaar het slaat nergens op Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Nogal kortzichtig; het was de combinatie; zonder de band was Jim Morrison ook weinig tot niets meer dan een dichter. The Doors was een band; geen Jim Morrison & begeleiding. Ik irriteer me vaak aan het maar wegcijferen van de andere bandleden omdat de blikvanger kenmerkend is. BAH! Frank Zappa's bandleden waren ook stuk voor stuk geweldig om maar eens een ander, duidelijker voorbeeld te noemen aangezien er een heleboel afzonderlijk nog steeds meedoen. (o.a. Steve Vai, George Duke, Terry Bozzio etc.) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-07-2002 19:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
inderdaad mutilator maar desalnietemin blijven de "doors"een overgewaardeerde kutband. |
|
ach laat ze maar.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
en ik was net zo blij met de dood van jim |
|
quote: De enige reden waarom The Doors zo beroemd zijn geworden is Jim Morrison en zijn alcohol en drugs uitspattingen. Al die domme alto mutsen kijken weer eens niet verder .. Kom op baby, zet me in vuur en vlam .. BRAAK .. |
|
quote: da's jouw mening, attila! ikzelf ben al heel lang gek van deze band. heb zo'n 15 releases van ze, erg veel bootlegs ook. ik bewonderde ze mateloos. en idd is the doors niet jim. die muzikanten zijn echt enorrrm goed. alleen snap ik niet wat die zanger van de cult erbij doet. ik zit ff wat liedjes door m'n interne mp3 speler in m'n hoofd te spelen, en die zanger zingt echt heel hard. met volle kracht zeg maar. ik zie hem nog niet zo snel "the end" ofzo zingen met zachte stem. ach, ik hoef er verder niet live naartoe ofzo. dus ik hoor nog wel ergens hoe hij 't gedaan heeft. en ik ben géén alto-muts, jenje [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 07-07-2002 21:47] Oud Vuil. |
|
quote: hey da's cool. maar ik ken ze niet aanhoren. ik vind van echte oude bands de rolling stones, kinks, the who en the beatles goed. smaken verschillen en zo hoort het ook. als ik ooit eens langskom ofzo,NIET DRAAIEN! |
|
Als ze dan toch zo graag willen optreden, laat ze dan 1 keer ter ere van Jim een enorm concert geven. Fans blij, hun blij, overige leden van the cult bij! |
|
Al weet ik dat de meeste het niet met mij eens zijn, ik vind dit GEWELDIG nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan niet wachten.... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
The Doors had ik graag nog eens gezien, met Jim Morrison Ik ga er ff vanuit dat de heren Doors geen geld meer hebben en dus een reünietour gaan doen.. Dan luister ik liever naar een CDtje van ze |
|
net als deep purple destijds, was toch wel een beetje een tegenvaller.. stond ik daar als 16 jarig ventje tussen allemaal mensen van rond de 40/50 en die gasten waren oud genoeg om mn opa te zijn... neeh, dat gaat me geen 2e keer gebeuren, de Doors zijn ok, maar nu hoef ik ze echt niet meer te zien. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
delen ze ook alcohol en drugs uit?? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
De overeenkomst tussen beide zangers is : Graag de poser uithangen! |
|
de doors= jim morrison, dus: jim morrison dood= de doors dood voila, mannen, blijf thuis en wacht tot je doodvalt the shadow of the wickerman is rising up again |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |