IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : brommerske
Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 07-07-2002 15:42 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ik ben aan het zoeken naar een leuk klein brommertje/scootertje......ken iemand mij hieraan helpen (of alleen door te zeggen welk merk/type ik moet zoeken)

ik zoek dus:
een zwart klein scootertje, die wel op de weg mag (dus geen snorfiets) hij moet rond de 50/60 gaan. ik zoek iets als een yamaha mint ofzo

wie heeft er 1 staan, of weet welk merk/type ik moet zoeken, zeg het ff. alvast bedankt

graag tips ook melden


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 15:42 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

waarom bij concerten


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-07-2002 15:42 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Concertentopic hier...


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 07-07-2002 15:43 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ow, gvd. had ik hemmal niet op gelet....hoe verander ik dat


SQT
Usericon van SQT
Posted 07-07-2002 15:43 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

ik haat scooters


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 07-07-2002 15:44 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

--> Algemeen. En on topic graag anders kan ie zo dicht.



Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 07-07-2002 15:45 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ok, wie heeft er dus tips ofzo?? laat weten!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 15:46 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

er is toch al gewoon een 'gezocht' topic, een paar pagina's terug?
of is die ook al dicht?


Kijk ff op autotrader.nl ofzo, waarschijnlijk is daar meer te vinden dan hier.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 07-07-2002 15:48 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

www.marktplaats.nl veel 2e hands goedkope brommertjes enzo.
Check ook je lokale krant, die hebben toch ook altijd advertenties? (die bij ons wel...)
2e hands brommers zijn niet zo moeilijk te vinden, een ouwe puch heb je wel voor 200 euro, en dan heb je nog een redelijke ook.
Gewoon goed zoeken.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-07-2002 15:48 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik vind het niet kunnen dat iedereen die een auto of een brommer of whatever zoekt hiervoor een nieuw topic opent.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2002 15:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

MARKTPLAATS.NL: (ga naar motoren/bromfietsen en zoek op yamaha):


Yamaha FS1(een aanrader)
Prijs: 150
Beschrijving: Het is een klassieker en voor de verzamelaar echt een koopje hij loopt zeer goed en de olie is net ververst er zit een nieuwe bosh super bougi op en een nieuwe gas en koppeling kabel op en de luchtvilter is na gekeken

er zit 49cc onder en een snellere uitlaat onder.
er zitten een paar deukjes in de tank en de buddy zit vast geplakt en voor de rest is het nog orgineel de bandjes zijn nog geen jaar oud.

hij loopt ongeveer 50 60 orgineele snelheid

dus reageer snel tel of e-mail

gegroet jur


..

WIJZIG: Ik zie net dat er al tot 175 euro geboden is .. maarja, op marktplaats zul je veeeel brommers vinden dus als je regelmatig kijkt moet je een goede deal weten te sluiten daar!


Deze dingen heerschen! Ze zien eruit als een motor maar het blijft een brommer.. het is dat ik zelf geen brommer hoef anders zou ik hem kopen


[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-07-2002 15:51]


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 07-07-2002 16:59 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik weet wel een brommer die goed betrouwbaar is, maar ik weet niet of je daar nou wel graag op wilt rijden.

Honda Camino



De uitlaat heb ik zelf gemaakt.

Het is tevens ook een oldtimer.

Zoek voor de gein eens naar een "Honda Camino"

Zelfs met 3 tap eindjes en een kier van 3 mm tussen cilinder en kop kan je er nog mee naar huis rijden. Die dingen weten niet van ophouden.


Wiegen Meister !


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 07-07-2002 17:00 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Wel een beetje brute uitlaat voor zo'n brommertje niet?


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 07-07-2002 17:02 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

idd

iedereen liep te zeueren dat er zo'n kleine uitlaatje onder zat.

Dus ff een midag knutselen, en ik had een hoge druk uitlaat


Wiegen Meister !


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 07-07-2002 17:05 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 15:42 schreef Lord Belial het volgende:
ik ben aan het zoeken naar een leuk klein brommertje/scootertje......ken iemand mij hieraan helpen (of alleen door te zeggen welk merk/type ik moet zoeken)

ik zoek dus:
een zwart klein scootertje, die wel op de weg mag (dus geen snorfiets) hij moet rond de 50/60 gaan. ik zoek iets als een yamaha mint ofzo

wie heeft er 1 staan, of weet welk merk/type ik moet zoeken, zeg het ff. alvast bedankt

graag tips ook melden

een zippie!!! (puch zip) klein scootertje... zijn er honderd duizenden van en je kan ze vrij makkelijk tot de 90 opvoeren ( de mijne liep 110 voor tie getrashed werdt)


My madness, my sadness


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen