|
Auteur: |
|
|
waarom bij concerten |
|
Concertentopic hier... |
|
ow, gvd. had ik hemmal niet op gelet....hoe verander ik dat |
|
ik haat scooters |
|
--> Algemeen. En on topic graag anders kan ie zo dicht. |
|
ok, wie heeft er dus tips ofzo?? laat weten! |
|
er is toch al gewoon een 'gezocht' topic, een paar pagina's terug? of is die ook al dicht? Kijk ff op autotrader.nl ofzo, waarschijnlijk is daar meer te vinden dan hier. |
|
www.marktplaats.nl veel 2e hands goedkope brommertjes enzo. Check ook je lokale krant, die hebben toch ook altijd advertenties? (die bij ons wel...) 2e hands brommers zijn niet zo moeilijk te vinden, een ouwe puch heb je wel voor 200 euro, en dan heb je nog een redelijke ook. Gewoon goed zoeken. |
|
Ik vind het niet kunnen dat iedereen die een auto of een brommer of whatever zoekt hiervoor een nieuw topic opent. |
|
MARKTPLAATS.NL: (ga naar motoren/bromfietsen en zoek op yamaha): Yamaha FS1(een aanrader) Prijs: 150 Beschrijving: Het is een klassieker en voor de verzamelaar echt een koopje hij loopt zeer goed en de olie is net ververst er zit een nieuwe bosh super bougi op en een nieuwe gas en koppeling kabel op en de luchtvilter is na gekeken er zit 49cc onder en een snellere uitlaat onder. er zitten een paar deukjes in de tank en de buddy zit vast geplakt en voor de rest is het nog orgineel de bandjes zijn nog geen jaar oud. hij loopt ongeveer 50 60 orgineele snelheid dus reageer snel tel of e-mail gegroet jur .. WIJZIG: Ik zie net dat er al tot 175 euro geboden is .. maarja, op marktplaats zul je veeeel brommers vinden dus als je regelmatig kijkt moet je een goede deal weten te sluiten daar! Deze dingen heerschen! Ze zien eruit als een motor maar het blijft een brommer.. het is dat ik zelf geen brommer hoef anders zou ik hem kopen [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-07-2002 15:51] |
|
Ik weet wel een brommer die goed betrouwbaar is, maar ik weet niet of je daar nou wel graag op wilt rijden. Honda Camino De uitlaat heb ik zelf gemaakt. Het is tevens ook een oldtimer. Zoek voor de gein eens naar een "Honda Camino" Zelfs met 3 tap eindjes en een kier van 3 mm tussen cilinder en kop kan je er nog mee naar huis rijden. Die dingen weten niet van ophouden. Wiegen Meister ! |
|
Wel een beetje brute uitlaat voor zo'n brommertje niet? |
|
idd iedereen liep te zeueren dat er zo'n kleine uitlaatje onder zat. Dus ff een midag knutselen, en ik had een hoge druk uitlaat Wiegen Meister ! |
|
quote: een zippie!!! (puch zip) klein scootertje... zijn er honderd duizenden van en je kan ze vrij makkelijk tot de 90 opvoeren ( de mijne liep 110 voor tie getrashed werdt) My madness, my sadness |
Index / Algemeen |