|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb toch best aardig wat aan jullie reacties dankjewel hoor. Morgen debat voeren, gaat wel lukken zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik ben voor zwarte wijken! Wijk vol? Hek er omheen! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 03-12-2002 18:56] |
|
quote: zo mag ik het horen Metal heerst |
|
wat denk je van goedkope huizen en dure huizen door elkaar. Kamers verhuren in een villa, dure appartementen neer zetten in zwarte wijken. Tja dan heb je nog de lokatie, ok een mooi parkje neer zetten in een zwarte wijk. |
|
(mijn debat is gebeurd me collega bakte er helemaal NIKS van, dat was behoorlijk lullig, maar ze had ook niet voorbereid. Bij mij ging het wel oke ) * * [Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 05-12-2002 17:53] zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: gebeurD!!!! Vette dt-fout! Trek ik twee puntne voor af bij de leerlingen. En bij een tweede dt-fout vier punten enz. Hoe dan ook, proficiat! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Geef jij ook les? |
|
Ik vind zwarte wijken sowiezo al fout, omdat ik tegen buitenlanders in Nederland ben. Maar als ik het dan bekijk vanuit een realistisch standpunt (buitenlanders zullen er eenmaal altijd zijn) ben ik wel voor, omdat het het kaf van het koren scheidt. En ja, ik weet dat de topic geen waarde meer heeft voor de topicstarter, desalniettemin blijft het een actueel en interessant onderwerp |
|
Tja, ik ben er op tegen als mensen geforceerd worden in "zwarte wijken" te gaan wonen. Het moeten niet hedendaagse ghetto's worden ofzo... Then again, als die mensen dat graag willen (en er dus zelf voor kiezen om dat soort wijken te vormen), ze gaan hun gang maar. Het principe is niet eens nieuw. In Amerika zijn er genoeg grote steden die nog steeds chinese, italiaanse, duitse, e.a. wijken hebben... De indirecte resultaten van dit soort wijken (bendes, hoge criminaliteit, onveiligheid op straat, e.d.) moet maar eens opgelost worden door die mensen zelf. En anders gewoon doen zoals in al die cyberpunk films... grote hekken om de wijken heen, en al het verkeer controleren. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |