|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mag ik degene die niks tegen NSBM hebben even wijzen op deze band. http://www.temnojar88.chat.ru De muziek is vergelijkbaar met Lord wind. Zeer prettig naar mijn mening. Verder aub geen dicussie's over NSBM of ideologie in dit topic. Alleen over de muziek Dank u |
|
hij doet het niet |
|
Q: Wat betekent Temno? |
|
De site doet het gewoon hier Wat temno betekend weet ik ook niet, het is russisch misschien dat elessar weet wat het betekend. |
|
hij doet het |
|
ja ik had ook al zoiets van temnojar temnozor maargoed schijnt geen familie te zijn |
|
quote: toch off-topic laat ook maar on topic [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 08-07-2002 0:17] Oud Vuil. |
|
Temnozor betekend trouwens Dark Dawn dus temno zal wle iets van Dark betekenen |
|
quote: temno=donker temnozor=iemand die in het donker kan zien of iets in die geest... |
|
quote:Temnojar = Donkere pot |
|
Ik dacht, nou krijg ik een pot vette smerige black metal tehoren (want die vergelijkbare band zei mij niets) nee hoor, het lijkt wel een efteling fragment hehehe ik vind het dus niets |
|
quote: moet je gewoon naar links gaan, daar vond je pas leuke bandjes. |
|
Is dit niet meer Darkwave ofzo? Ik heb Lord Wind ook nooit (NS)BM gevonden... zit er überhaupt wel een gitaar in? Kan iemand dat misschien uitleggen Hakkuh |
|
Wie heeft gezegd dat Lord Wind NSBM was dan? Of überhaupt BM??? |
|
quote: Ik lees het waarschijnlijk verkeerd, maar Warrior of Odin zegt hier toch dat deze band een NSBM band is? Hakkuh |
|
Vertraging... Ik, Wil Schuurman |
|
Nee, hij zegt dat Temnojar NSBM is en dat de muziek vergelijkbaar is met Lord Wind. |
|
Ok Maar eens even wat meer nummers van downloaden dan. De samples klinken niet slecht! Hakkuh |
|
Er is undertussen ook een split cd met Sieg uit |
|
quote: waar gaat de muziek dan over ik dacht dat dat juist belangrijk was? waarom wordt er veel op de inhoud van bm gezeken en mag dat niet bij nsbm? Je moeder. |
|
Hier zat ik nou net op te wachten, synths en xylofoons.... WAT EEN ROMMEL MAN! Blèh... geef mij maar Plunder & Pillage, Bound for Glory, Brutal Attack, Rahowa of Fortress als het dan toch zonodig rechts moet zijn. |
|
Dit is dan ook ambient poggy BFG is idd erg goed |
|
Precies, zeg... als je ooit nog van plan bent om ook eens cd's van die band te kopen... meld je dan bij mij, ik kan wel wat fixen. |
|
ik heb last act of defiance al, ik wil hate train rolling nog wel en The fight goes on |
|
Wel verdomme, onze warrior_jodin houdt werkelijk niet op met zijn eeuwige queeste voor ernstig gestoorde gay-ambient shit. Als je zo nodig je manke ideologie op een slinkse manier wilt verspreiden, raad ons dan godverdomme goede METAL aan, kankerhomo! Dit is geen NSBM, geen BM en helemaal geen M; slechts ruksel voor analfabete, dove melaatsen. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |