|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
IK ZOEK: Posters van Steve Vai of Joe Satriani. Wie weet waar ik die kan kopen / bestellen??? Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
Ik zoek de single 'Another Day' van Dream Theater... origineel uiteraard... kan iemand me daarbij helpen, want zelfs op Ebay kom je hem zelden tegen |
|
Ik zoek |
|
cd's van Protector en toxik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:heb world cirsuc dubbel op LP Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hebbe hebbe hebbe (kopen ) [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 17-01-2003 0:20] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Arg, waarom woon je niet in Rotterdam zoals ieder beschaaft mens [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 17-01-2003 0:21] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
LOOOOOOOOOOOL omdat'k een METALhead ben heb zelfs Think This ergens op LP in overschot, jaja Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Think This heb ik zelf ook al, maar World Circus....... Kom naar Krimpen, dan betaal ik in bier I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: *kijkt heel lief Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: dus heb ik weer niks zeker Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Misschien werkt dit als je een lekker wijf zou zijn geweest I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:das met 'n andere zanger die vind je toch niet goed en trouwens nu verdioen je serieus kloppen op je bakkes......euh...'smoel' mij eerst kussen en nu lief kijken, nahnah zo werk ik niet Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
sorry nou ik kan dat ding gewoon nergens vinden (toxik ) en nou is er eens iemand die hem dubbel heeft en dan gaat het weer mn neus voorbij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:hmpf die mag je gerust hebben zelfs zaterdag Saxon in de 013, be there or be square Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
zaterdag zit ik in krimpen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:jammer moest je per se willen: iron_glory@hotmail.com = msn Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
u is geadd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:zie't net Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik zoek ik zoek... een boek... een boek? Jaha!! heeft er iemand hier toevallig het boek "...en johnny trok ten strijde" van Dalton Trumbo? zwaar goed boek... verhaaltje van het nummer One "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
wel in enigszins goeie staat natuurlijk... en niet te duur... ben maar een arme studente... [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 17-01-2003 2:19] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Gangrad, u heeft mail. |
|
mn nieuwe telefoon nummer |
|
quote: http://www.metalprovider.com/gothmetal/getm.htm Hakkuh |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |