|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Probeer es google, gewoon ff moeite doen: http://www.google.be/search?q=metal+CD+covers&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&meta= En hang dat hier niet zo op, zo min mogelij kdirecte linbks naar die boel, da's t beste. Ik heb een mooie vervanger voor cdcovers.cc gevonden,....na 3 minuutjes googelen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
tsjah, geen geld, geen goederen, zo werkt dat he. En downloaden is fijn, maar het is geen recht! Je hebt zelfs niet het recht om een brood te stelen als je honger hebt... |
|
Ach LB, als ik een cd'tje maak dan hoef ik dat hoesje niet eens te hebben. Zonde van mijn dure inktcardridges. titels schrijf ik dan wel met stift erop. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: haha, ja dat doe ik ook. Maar ik bak nauwelijks albums in audio formaat. Ik heb een mp3-cdspeler, dus het is voor mij niet zo'n verlies "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wat betreft jezelf definieren als echte metalhead door het kopen van cd's en stuff. Nu ja, naast metalhead zullen de mensen hier nog wel meer interesses hebben als de muziek in zijn algemeenheid; wie een beetje zijn prioriteiten spreid en dus meer dingen wilt onderhouden zal eer gaan downloaden. |
|
quote:Pfff, dat is een erg moeilijke vraag, want ik heb geen idee hoe het met het verloop van de aanklacht/rechtzaak is. Daar krijg je weinig van te horen tot er weer iets door de woordvoerders of de media naar buiten gebracht wordt. Ik denk wel dat het vooral een vraag is hoe lang het nog duurt dan of het wel gaat gebeuren. http://gift.sourceforge.net I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
GRRGRRGRR Dat gezeik over die fukking CD-covers ik ben vast de tachtigste die het zegt: KOOP DIE FUKKING CD'S DAN ORIGINEEL! nog geen 12 euro vaak, op CDbeurzen etc! je moet ook niet naar de Free Record Shop gaan, of de lokale metalboer. ik heb ook niet veel te besteden, ik werk 6 uurtjes per week bij de AH, en dat is echt niet veel verdienen, maar mijn geld gaat voor 80% naar metal, of iets wat daar mee te maken heeft (internet=zm ) Koop je CD's origineel, of download eerst een CD om te luisteren hoe die klinkt. |
|
Precies! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |