|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: was het niet iets als afgekeurd ofzo??? heb het geweten, ben het vergeten. Oud Vuil. |
|
quote:Hallo wiet, dag geheugen |
|
quote: got me there Oud Vuil. |
|
Ik had ze ook gezien jah. Goede cds, ook nieuwe, en dan voor 2 euro per stuk ofzo? Erg goedkoop! Jammer genoeg had ik de meeste al maarja hehe... Zenial |
|
quote: Misschien zijn het ooit promo's geweest? |
|
Ik dacht dat een cut-out het zelfde was als een shaped? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat verklaart het wel, ik heb er zelf ook wel eens wat in de winkel gekocht, ik zag wel dat er een snee in zat, maar ik wist niet dat het een gebruikelijk proces was. Maar even kijken naar die cut-outs dan, als ze zo goedkoop zijn 8) NP: Iced Earth - Dante's Inferno (Live) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Mij is ooit verteld dat het iets te maken had met import ofzo.. zelfs bij de Free record shop hadden ze nog wel eens van die dingen.. |
|
weer wat geleerd Je moeder. |
|
aha, dat was het, ja. ik wist het wel maar helaas, m'n brein vond het niet belangrijk genoeg. gelukkig weet ik nog wel oa: durch, fur,ohne, um, gegen, biss, entlang, gegenuber, gemass mit, nach, bei, seit, von , zu ,gegen, gegenaus en die der den die die das des dem das etc [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 01-12-2002 23:17] Oud Vuil. |
|
quote:Ook erg belangrijk |
|
Aargh, de naamvallen! Der, die, das, der, die, das, Wir haben viele spaß... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
der die das die des der des der dem der dem den den die das die ein eine ein eine eines einer eines einer einem einer einem einen einen eine ein eine en dan nog een berg |
|
quote: Kom jij bij de Free Record Shop? BAN !! |
|
Dan snap ik nog steeds niet waarom je de CD's ook zonder sleuf kunt bestellen bij hetzelfde bedrijf, maar dan voor 6 keer zoveel geld. ook maar even de naamvallen in Latijn, als ik me die nog kan herinneren: servus servum servi servos serverum Goed he Maar wat heeft die onzin met die topic te maken |
|
quote:Omdat het dan niet om cut-outs gaat. Die "import-theorie" is gewoon een smoes van de bekende keten om cd's die eigenlijk niet voor de verkoop bedoeld zijn, toch aan te bieden voor een schijnbaar lage prijs (terwijl ze de betreffende cd's voor een schijntje hebben bemachtigd). Touché, pussycat! |
|
quote: Dat er iets uitgeknipt wordt Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Kort samengevat: cut-outs heerschen! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: 't zijn hun eigen CD's!!! Nuclear Blast verkoopt cut-outs van het label Nuclear Blast! Waarom zouden ze dan een CD verkopen voor 14 euro en dan bij de andere een stukje uit de hoes zagen en die voor 2 euro verkopen Als de verkoop van die albums niet goed loopt, kunnen ze ze ook gewoon in de aanbieding doen, toch?? |
|
ik dacht eerder altijd dat het 1 of andere fout was van de Large.. lol. besteldde ik zonder te weten cut-out cds werd ik flink pissig hehe |
|
quote: Lees nou maar eerst eens dat ingewikkelde stukje Engels, daar staat het precies beschreven, en het is echt zo moeilijk niet! |
|
quote: Hehehe.. al jaren geen stap meeer binnen gedaan voor cd's (wel voor idioot goedkope video's die lekker handig in zo'n bak liggen ipv op alfabet staan).. Toen ik nog op de middelbare school in Wageningen zat kocht ik daar wel eens cd's .. maar aangezien de soundsession er min of meer tegenover zat en vrijwel altijd goedkoper was zijn mijn aankopen daar vrij beperkt gebleven.. Ik moest er alleen aan terugdenken omdat ik daar voor het eerst zo'n cut-out tegenkwam, en ze me toen ook verteld hebben waarom dat was. |
|
quote:Dat bedoel ik niet. Met "de keten" doelde ik op de FRS. Die kopen voor een schijntje cd's die eigenlijk niet voor de verkoop bedoeld zijn (als ik het goed begrepen heb) om ze vervolgens tegen een aantal keer de inkoopprijs van de hand te doen. Om dat recht te praten, gebruiken ze de importsmoes (ofzo). Touché, pussycat! |
|
quote: Daar zag ik laatst Slayer - Undisputed attitide liggen voor €9,80 toch maar gekocht, ookal had ik braak neigingen bij het binnen lopen |
|
quote: Ik kom er wel vaker hoor, er zijn wel eens van die goedkope aanbiedingen CD's (samplers) of video films. Ik heb er niet zo'n probleem mee hoor... Ban? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |