|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
vet, gewoon smilies van Half-Life en Unreal Tournament MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Nog een paar coole van een andere site geplukt. Mad Maikie |
|
quote:Deze stond al op de nominatie om ook op ZM geplaatst te worden. Hier moet je zijn voor al die leuke smilies. Als je ze allemaal wilt zien ben je wel ff zoet kan ik je verzekeren. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 25-07-2001 16:15] |
|
MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Dees vond ik wel leuk: Angry viking: kibbel, kibbel: Listen You Bastard!: [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 25-07-2001 16:55] |
|
quote: Deze heerst echt helemaal!!! Dead things grow from deep inside... |
|
ja zeker, die moet je er echt op zetten!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
quote: Forward into the light, forward into infinity! |
|
|
|
|
|
Nu nog een coole lol-smiley. Dead things grow from deep inside... |
|
deze? |
|
wow ik raak verslaafd......... |
|
Forward into the light, forward into infinity! |
|
ok nog een lol smiley,,, |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
Dit is heel stom, maar wel erg leuk als je op je werk zit en niets te doen hebt. Dead things grow from deep inside... |
|
Die twee op elkaar kotsende smilies zijn leukst!! Maar niet erg bruikbaar op forum denk ik... die twee waarvan die ene een hamer vastheeft daarentegen... |
|
Dat moet wel een vol beeldscherm zijn... [Dit bericht is gewijzigd door AltMazter op 25-07-2001 18:53] Forward into the light, forward into infinity! |
|
Grappige smiley's, maar ze kunnen niet tippen aan de kwaliteit van de smiley's van Paul [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 25-07-2001 18:49] Bazzio Attacks!!! |
|
Wat een heerlijk sadistische smileys AltMazter, sommigen dan. En i.d.d. die met die hamer is leuk!!! Dead things grow from deep inside... |
|
Bij tijd en wijle ben ik ook een sadist. En om terug te komen op de smurfen: Forward into the light, forward into infinity! |
|
en een voor michiel hehehe: yesyes matrix regeerd! [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 26-07-2001 20:17] |
|
quote: Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |