|
Auteur: |
|
|
godverredomme, daar wil ik ook wel heen |
|
Bij Shreddie thuis is ook party Bonnie en ik gaan indonesisch koken en Triple-Dan brouwt de lulstaarten (cocktails) TJOKKEFOLL! |
|
aargh....te snel gelezen [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 02-12-2002 13:11] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: YEAH !!!!!! |
|
Hebben een heel aantal mensen uitgenodigd maar niemand laat wat van zich horen |
|
Ik wou dat er in belgenland ook iets met metal te doen was |
|
mja hier is ook weinig te doen dus het zal wel weer koeien omduwen worden ofzo Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote:euh...Er was (IS) eens een cafeeken in Tielt... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
In JH De Bogaard in Geel, da's België.. Al voor de 3de of 4de keer op rij dus van oud op nieuw... k Denk da'k er elk jaar wel's langs geweest ben, maar da's eerder van horen zeggen dan zelf nog weten... |
|
Muahahhaa voor ons feest hebbenw e al zo'n 19 man die zeker komen |
|
Godverredomme!! Gratis bier en hapjes, eens kijken of ik wat kan plannen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
damn en ik zit in fucking Almere The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
hmm...ik weet niet of ik er heen ga...ligt voor een groot deel aan me ouders..en of ik er zin in heb (en of ik nog geld heb) |
|
Er kunnen ca. 60 man naar binnen. naar alle waarscheinlijkheid hebben we een lijkenkist weten te bemachtigen waar je in kan gaan liggen. Hiervan worden foto's gemaakt. |
|
Toby ook al hier hehe ! Ik ben daar misschien wel ja... bruut bruut ! Ik, Wil Schuurman |
|
hehe stoer! Ik weet nog steeds niet wat ik moet/ga doen met oud en nieuw. Iets samen met een vriendin maar verder zijn we nog niet gekomen met denken/verzinnen. Maybe komen we ook wel "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik ga naar een vriend in eindhoven daar gezellig feesten met nog een paar anderen... En ik heb er fucking veel zin in "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik heb(sinds dat vorig jaar mijn oud en nieuw is verkloot) er ook ontzettend veel zin in "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Index / Algemeen |