IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Ken iemand sidius? precies dacht ik al!!!
Toydoll of satan
Usericon van Toydoll of satan
Posted 08-07-2002 16:43 by Toydoll of satan Wijzig reactieProfiel van Toydoll of satanQuote dit bericht

Sidius is een wasted death-metal bandje uit emmeloord\marknesse en spelen wel is in de klos in emmeloord. Check www.sidius.nl en download een preview.

Echt gegarandeerd beter.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-07-2002 16:46 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ja en ook 10% extra ?

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 08-07-2002 16:48 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

ik weet niet, ik denk dat ik het een waste of time vind

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-07-2002 16:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 16:43 schreef Toydoll of satan het volgende:
Sidius is een wasted death-metal bandje uit emmeloordmarknesse en spelen wel is in de klos in emmeloord. Check www.sidius.nl en download een preview.

Echt gegarandeerd beter.

Hey .. ook online?? Ik ken Arjen (zanger) nog wel van toen ik regelmatig in de klos kwam met Liesbeth (toen die nog bij ouders woonde in het godvergeten Emmeloord ..
Nu zij weg is zijn jullie de enige metalheads die er nog over zijn daar of niet? (aangezien die paar andere idioten die in de klos komen christelijkemetal maken tel ik die even niet mee , en de rest alleen maar naar Stonerrock luisterd.. )

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-07-2002 16:50]

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 09-07-2002 2:39 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

heb Sidius zaterdag op Jamrock gezien (foto's staan op m'n site) en vond het erg gaaf klinken, meteen demo gekocht!

www.studiomystica.nl --> Design & Photography

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com