|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog erger is het als dat je al een half jaar geen alcohol meer mag op je 15e net als ik.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ach op je 15e mis je minder dan 17... Je moeder. |
|
quote:Nee dude, het is veel, echt veel. Bah, dan wordt het gewoon vies, als dat slechts opwarmen is. Fijn voor je dat je zoveel kunt hebben . Gezond is anders... |
|
Bah neen da's niet veel! zeke rneit! volgende meeting in The Stage, zul je wel zien da't niet veel is! on-topic nu maar weer zekerst? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: is dat weer nieuw ofzo? voor zover ik weet heb je nog altijd tot je 18de een gedeeltelijke leerplicht My madness, my sadness |
|
quote: klopt: 16 jaar: 2 dagen in de week naar school 17 jaar: 1 dag Je moeder. |
|
quote: Ach, eigenlijk allemaal onzin. Er zijn tientallen manieren om onder je leerplicht uit te komen. Ik heb gezegd dat ik op mijn werk een opleiding kon volgen, en toen was ik ontheven van leerplicht. Makkie. |
|
quote: zie je wel heheh dan ben ik ook een tijdje illegaal bezig geweest (op me 17de ben ik ook alleens van een opleiding afgetrapt, maanden helemaal nix gedaan ) My madness, my sadness |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |