|
Auteur: |
|
|
Nee? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Dat moesten ze eens wagen |
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! Dynamo moet doorgaan..... Ik heb niets over die berichten gehoord trouwens, maar dat zegt heel weinig. Dead things grow from deep inside... |
|
Der is nog altijd Graspop hoor... |
|
Heb je gelijk in, maar nederland mag zo'n fantastisch wereldwijd befaamd festival niet verliezen [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 25-07-2001 18:44] Bazzio Attacks!!! |
|
Precies, en daarbij heb ik nog maar één Dynamo Open Air mogen meemaken, en ik wil verdomme NOG EEN KEER!!! Dead things grow from deep inside... |
|
nee toch???? please not!!!!! ik zou dit jaar voor het eerst gaan , maar dat ging dus niet door... ALS HET ERMEE STOPT STOP IK ERMEE (met wat) waarom zou het eigenlijk niet meer doorgaan??? Ik vergiet als zeef hebben |
|
Fuck,met welke &@"!ç reden komen ze daarvoor aandragen??? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Iets met koeien? Of zijn het deze keer de varkens? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 25-07-2001 20:34] |
|
Gekke boeren ziekte Bazzio Attacks!!! |
|
Weet het écht niet... Vraag me ook af waarom Rock Torhout ineens een housegebeuren geworden is...(bonkt met hoofd keihard op tafel,in de hoop dat dit maar een droom is,komt dan tot de conclusie dat het harde realiteit is en huilt dan...) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ach dynamo is ook niet meer wat het geweest is met tegenwoordig bands als snotlip en papa roach op het podium |
|
Just da, Eurorock ook al, Lords Of Acid godbetert... |
|
Wat!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat je nu toch wel bulshit praat of niet?????????? |
|
Truth hits everybody... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
dat zou wel heel triest zijn No regrets and no remorse... |
|
Tja, Dynamo is zo Slipnot en Korn vanwege Mojo geloof ik Maar vanwege Mojo zijn ze (zo hebben ze de pers in ieder geval wijsgemaakt) nog niet Failliet. Dus... als ze volgend jaar een terrein vinden gaat het denk/hoop ik door.... |
|
quote: Die vind ik nochtans wel grappig hoor... Nu niet om er geld aan te geven of zo, maar toch... |
|
quote: Dat is waar , maar ik had hoop op verbetering! Sinds '93 ga ik er reeds heen en elk jaar weer feest (behalve dit jaar en 2000....) Het moet door blijven gaan met toffe bands!(zie Waldrock m.u.v. dit jaar) ~* www.SpoOken.nl *~ |
Index / Algemeen |