IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : nooit meer Dynamo?
amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 25-07-2001 16:06 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Ik heb uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat er geen nieuwe Dynamo meer komt volgend jaar. Heeft iemand anders daar ook iets over gehoord?


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 25-07-2001 16:41 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Nee?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 25-07-2001 16:59 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Dat moesten ze eens wagen


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 25-07-2001 17:15 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

Dynamo moet doorgaan.....

Ik heb niets over die berichten gehoord trouwens, maar dat zegt heel weinig.


Dead things grow from deep inside...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-07-2001 18:24 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Der is nog altijd Graspop hoor...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 25-07-2001 18:43 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Heb je gelijk in, maar nederland mag zo'n fantastisch wereldwijd befaamd festival niet verliezen

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 25-07-2001 18:44]


Bazzio Attacks!!!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 25-07-2001 18:53 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Precies, en daarbij heb ik nog maar één Dynamo Open Air mogen meemaken, en ik wil verdomme NOG EEN KEER!!!


Dead things grow from deep inside...


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 25-07-2001 20:21 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

nee toch???? please not!!!!!
ik zou dit jaar voor het eerst gaan , maar dat ging dus niet door...
ALS HET ERMEE STOPT STOP IK ERMEE (met wat)

waarom zou het eigenlijk niet meer doorgaan???


Ik vergiet als zeef hebben


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-07-2001 20:31 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Fuck,met welke &@"!ç reden komen ze daarvoor aandragen???


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-07-2001 20:34 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Iets met koeien? Of zijn het deze keer de varkens?

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 25-07-2001 20:34]


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 25-07-2001 20:38 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Gekke boeren ziekte


Bazzio Attacks!!!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-07-2001 20:40 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Weet het écht niet...

Vraag me ook af waarom Rock Torhout ineens een housegebeuren geworden is...(bonkt met hoofd keihard op tafel,in de hoop dat dit maar een droom is,komt dan tot de conclusie dat het harde realiteit is en huilt dan...)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 25-07-2001 20:42 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ach dynamo is ook niet meer wat het geweest is met tegenwoordig bands als snotlip en papa roach op het podium


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-07-2001 20:44 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Just da, Eurorock ook al, Lords Of Acid godbetert...


farbeyonddrunken
Usericon van farbeyonddrunken
Posted 25-07-2001 21:09 by farbeyonddrunken Wijzig reactieProfiel van farbeyonddrunkenQuote dit bericht

Wat!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat je nu toch wel bulshit praat of niet??????????


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-07-2001 22:46 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Truth hits everybody...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 26-07-2001 0:14 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

dat zou wel heel triest zijn


No regrets and no remorse...


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 26-07-2001 2:49 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Tja, Dynamo is zo Slipnot en Korn vanwege Mojo geloof ik
Maar vanwege Mojo zijn ze (zo hebben ze de pers in ieder geval wijsgemaakt) nog niet Failliet. Dus... als ze volgend jaar een terrein vinden gaat het denk/hoop ik door....



|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 26-07-2001 2:50 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2001 20:44 schreef Asherah het volgende:
Just da, Eurorock ook al, Lords Of Acid godbetert...

Die vind ik nochtans wel grappig hoor...
Nu niet om er geld aan te geven of zo, maar toch...


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 26-07-2001 7:36 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2001 20:42 schreef Paul het volgende:
Ach dynamo is ook niet meer wat het geweest is met tegenwoordig bands als snotlip en papa roach op het podium

Dat is waar , maar ik had hoop op verbetering!

Sinds '93 ga ik er reeds heen en elk jaar weer feest (behalve dit jaar en 2000....)
Het moet door blijven gaan met toffe bands!(zie Waldrock m.u.v. dit jaar)



Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen