|
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Da's wel effe interessant om daar naartoe te gaan......partiestimmung gegarantiert |
|
enne waar blijft de rest???? ......Evilterrestrial.................................. |
|
hoogswaarschijnlijk geen tijd deze keer..... |
|
quote: Dit valt helaas samen met Cruachan en Thyrfing en die spelen niet elke dag in Nederland/Belgie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Oke das tenminste een excuus,hehehe ......Evilterrestrial.................................. |
|
quote: Maar volgende keer ben ik er zeker weer bij(uiteraard) TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Op zondag lig ik in coma |
|
lalala! liep afgelopen vrijdag langs de Altstad smane met Carnagath, we gingen alleen nie naar binnen omdat we toch geen volk zagen.. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: De vraag was ook of je zondag komt,niet vorige week vrijdag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zondag werkdag. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik heb al plannen zondag...maar voor 3 rotte pleuro's kom ik misschien toch even kijken, als ik vervoer kan regelen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
altstadt is leuk. moregn zal ik er ook wel zijn misschien zondag ook. oohhhhnee ik moet werken kutzooi! luuuuuuv is in the air......... |
|
't is in de buurt, maarre wat voor stijl is het? |
|
quote: Je kent Stormrider niet?Dan ga zeker maar eens kijken.Allemaal vette metalcovers.Succes gegarandeerd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: idd!! Stormrider heerst! |
Index / Concerten |