IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Strapping Young Lad / Devin Townsend Band / Zimmers Hole Vorige pagina
Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 17-06-2009 22:58 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2009 22:55 schreef MR. N het volgende:
Ik ken het, ook vet! Maar die Mechanism staat ook op een bepaalde baai als neerdaal.

Net gedaan, zij het via Isohunt.

Heb je enig idee waar de The Almighty Punchdrunk neer te halen is? Kan hem nergens online vinden

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-06-2009 22:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 juni 2009 22:58 schreef Taets van Avezaete het volgende:

Heb je enig idee waar de The Almighty Punchdrunk neer te halen is? Kan hem nergens online vinden

Nee, ik heb er ook al naar gezocht.... Klote.

Boeiender

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 17-06-2009 23:00 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2009 22:59 schreef MR. N het volgende:
Nee, ik heb er ook al naar gezocht.... Klote.

Bloody hell..zit al jaren achter die plaat aan te jagen. Hij was een tijd allang te verkrijgen via Hevydevy records...

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 17-06-2009 23:02 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 juni 2009 23:00 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Bloody hell..zit al jaren achter die plaat aan te jagen. Hij was een tijd allang te verkrijgen via Hevydevy records...

Sja, zo zat ik vandaag bij MerchNow te kijken naar het Terria en het Physisist shirt, maar die site werkte niet goed volgens mij.... kwam niet verder dan registratie...

Boeiender

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 17-06-2009 23:14 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2009 23:02 schreef MR. N het volgende:
Sja, zo zat ik vandaag bij MerchNow te kijken naar het Terria en het Physisist shirt, maar die site werkte niet goed volgens mij.... kwam niet verder dan registratie...

Denk trouwens dat je Tenet ook erg gaat waarderen!

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 17-06-2009 23:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 juni 2009 23:14 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Denk trouwens dat je Tenet ook erg gaat waarderen!

Ah, ook even checken, had al wel iets gehoord, in de vluggigheid..

Boeiender

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 18-06-2009 7:41 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2009 23:24 schreef MR. N het volgende:
Ah, ook even checken, had al wel iets gehoord, in de vluggigheid..

Een heerlijke bak oldschool death/thrash...een zeer lekkere combo van de beste elementen van Exodus en Pestilence...

niles
De derde hond in het kegelspel
Usericon van niles
Posted 18-06-2009 12:17 by niles Wijzig reactieProfiel van nilesQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thegreatboo

quote:
Op 17 juni 2009 22:58 schreef Taets van Avezaete het volgende:

Vanochtend een paar nummers Mechanism geluisterd, maar maakt een matige indruk...

Bij Punchdrunk was dat destijds wel anders. Knalplaat. Maar niet te vaak draaien, dan blijft ie leuk.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com