|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Er is al een topic over: slipknot zijprojecten ofzo... Hier dus: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=403994 [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 03-12-2002 16:42] |
|
ja ik blijf zoeken......... maar weet iemand hier meer van? er zit niks over de clay people daar, en slipknot is mischien volgens jullie niet geweldig, maar disturbed is de bom!! [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 03-12-2002 16:48] fear my moo of wrath |
|
-quote - The Clay People - S/T (Slipdisc) I have never heard of the Clay People before this album but i am impressed. From what I have read they used to be a industrial/goth band but you wouldn't make that connection listening to their self-titled album. It is still very dark but with much metal tendencies. The vocalist Dan Neet provides both angst ridden and soft melodic presentation in his delivery. Dimensions like this haven't been reached since past Queensryche albums (imagine Queensryche only much much darker). They kind of miss a bit on "Ghostwishing" a kind of "silent lucidity". gebruik es google ofzo :p -http://musicden.freeservers.com/metal/metal2.html Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
mischien wou ik weten wat JULLIE ervan vinden, als je maar blijft zeggen gebruik google kunnen ze dit forum net zo goed sluiten (behalve die spirituele shit!) fear my moo of wrath |
|
quote: De bom? Heb je iets teveel naar Def Rhymz gekeken ofzo Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
de peer dan! zo goed? fear my moo of wrath |
|
Het is gewoon allemaal kut! Zo weet je wat ik ervan vind (dat wou je toch? "wat JULLIE ervan vinden") |
|
eerst de hele tijd over black metal lullen en dan disturbed aanbidden... okej ieder zn smaak maar de vooroordelen en vermoedens over je leeftijd beginnen te groeien... Je moeder. |
|
weet je wat het is, sommige mensen zijn niet zo eenzijdig en houden van meeerdere smaken, snap da dan! en vintersorg, mischien gaat de topics hier vaak over of je het goed vind of niet, als je denkt dat je hiermee indruk maakt? trouwens..... ooit wel eens naar geluisterd naar the clay people, want ze lijken in de verste verte niet op slipknot enz! [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 03-12-2002 17:38] fear my moo of wrath |
|
ik snap het ik luister tenminste nog naar folk en klassiek! |
|
kijk met jou kan ik praten! en over leeftijd..... ik ben mischien jong, maar ik kan tenminste nadenken zonder meteen overal vooroordelen op te hebben! [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 03-12-2002 17:40] fear my moo of wrath |
|
quote: Misschien moet je wat minder arrogant doen als je hier net binnen komt vliegen. Of Misschien je mond houden als je niet weet waar je het over hebt. |
|
pff ik doe hier normaal hoor maar jullie hebben overal cometaar op! fear my moo of wrath |
|
quote: Ik heb zelf ook een hele brede smaak, en je moet je niet alles aantrekken, want anders kun je maar beter niet meer komen. Dit is een openbaar forum dus er worden hier meningen en andere dingen gepost, ook dingen die je misschien niet wilt horen/lezen of dingen die je niet interesseren... Geen probleem, niet op reageren! Doe je dit wel dan krijg je discussies, niet bang voor zijn... Gebeurd niets hoor! Tip: let eens op je schrijffouten |
|
ja dat begrijp ik best, maar het gaat er gewoon om, heel veel mensen hier krijgen gezeik van de buitenwereld omdat ze anders zijn, en nou krijgen we hier gezeik omdat mensen hier niet allemaal hetzelfde zijn......... niet echt wat je noemt logisch [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 03-12-2002 17:48] fear my moo of wrath |
|
quote: Snap wat je bedoeld, heb het me ook wel eens afgevraagd in het begin. Waarom blacks de powers homo vinden. En dat er serieuze gevechten zijn geweest tussen deathers en blacks, terwijl we toch allemaal metals zijn... Accepteer het maar, je veranderd er niks aan! |
|
quote: HEEE ernst, jij ook op ZM (ja dus) (sorry voor offtopic gezeik) I was me but now he's gone |
|
quote: Foei! |
|
hm... gezien dat lijstje van bands die er aan mee doen is het echt über Nu Metal, ofterwijl, een halve meezinger. Ik denk, gezien de "actuele" nu metal niet dat ik het wil horen. En DIT is dus mijn mening! P.S. (Disturbed is af en toe we te pruimen, Slipknot - Slipknot ook nog wel) |
|
als disturbed en static-X nu metal zijn.... so be it, maar dat is dan wel het bewijs dat nu metal niet slecht hoeft te zijn (als je linkin park, limb bizkit enz niet meeteld!!) fear my moo of wrath |
|
Het forum is nouw eenmaal niet voor Nu-metal, kijk maar bovenaan: "Heavy Metal - Gothic - Black Metal - Dark Wave - Death Metal - Power Metal - Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
op dit forum is gebleken dat nu-metal niet gewaardeerd wordt, als je erover begint is het volstrekt logisch dat je zulke reacties krijgt Je moeder. |
|
quote: Maar niet verboden... Ik kan op z'n tijd best wat nu-metal waarderen. Static-X bijvoorbeeld vind ik echt een hele goeie band! |
|
maar jah, jij bent de meerderheid niet... ik vind het zelf ook niet erg om te horen, hoor et vaak liever dan de rest van de top40 maar dat geblêr dat et geweldig is terwijl ik nog GEEN ÉÉN argument heb gehoord, vind ikzelf erg irritant... -edit: dit slaat dus niet alleen op nu-"metal"- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-12-2002 23:45] Je moeder. |
|
Volgens mij word het gezongen door disturbed vocalist. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |