|
Auteur: |
|
|
volgens mij verschilt dat per 7". staat dat niet ergens op het label of op de hoes ofzo? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
als de beat uit de maat gaat, gaatie te langzaam |
|
nee staat niet op de hoes XdeckX |
|
quote: en je kan het ook niet horen aan de muziek??? dan ben je behoorlijk screwed REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Het is Space Race van Fata Morgana (mortiis) en het zou op beide snelheden kunnen, maar zo te horen denk ik toch wel 45 toeren, want heb het nu in beide snelheden gehoort en 45 klinkt veel beter |
|
hangt af van 7" tot 7", meestal vertelt de grootte van het gat daar ook iets over maar ook niet altijd dus het moet er ergens op staan! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
gvd het 2e nummer "Robot City" klinkt op 45 toeren perfect. Alleen het eerste nummer is veel te snel op die snelheid |
|
zou dat in twee snelheden opgenomen zijn? zou de eerste keer zijn dat ik dat hoor... kijk eens naar de groeven van de twee nrs, verschilt de breedte ertussen opvallend veel? zonee is het een nr véél langer dan't andre? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Wat zijn die 7" eigenlijk is dat een soort cd of wat? |
|
een ronde stuk vinyl van 7" diameter Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
De groeven verschillen niets. op 33 toeren is nr1 +/- 4:56 min en nr2 +/- 6:26 min. op 45 toeren is nr1 +/- 3:40 en nr2 +/- 4:36 min. |
|
quote:Ah merci, maar wie luistert er nu nog naar vinyl, cdees zijn het beste, denk ik [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 09-07-2002 13:59] |
|
quote:Au. |
|
quote: kan et nog droger? My madness, my sadness |
|
quote:zoek het 'geluidsdarger' topic op dervoor Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Of je op 33 of 45 toeren moet afspelen staat vrijwel altijd op de 7" erbij. Mocht er niets staan dan is de kans groot dat hij gewoon op 33 toeren moet (net als lp).. dat 45 toeren is echt iets van vroeger wat bij singeltjes gedaan werd, maar nu nauwelijks meer voorkomt. Bovendien hoor je het echt wel als hij toch op 45 moet (klinkt de boel namelijk ietswat traag... |
|
Ik gok op 45. P. Wie men liefheeft kastijdt men! |
|
quote: Er zijn trouwens ook LP's die op 45 toeren moeten! Ik heb bijvoorbeeld een exemplaar van slayer 'live undead' die moet op 45 toeren en is gewoon een 12" !! Dat was de eerste keer dat ik dat zag trouwens... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: duh dat snap ik, maar het probleem is dus dat het ene nummer te snel in 45 en goed in 33. maar dat het andere in 33 te langzaam maar in 45 goed klinkt |
|
Moet vrij irritant voor je zijn 'k kan wel ni helpen *schaamte* lol Ik heb enkel "gewone" LPs die speel ik op (*kijkt naar LP speler*) 33, zal ooit nog wel es 7" kopen enzow quote: Ik dus Ik vind vinyl geeiiiil |
Index / Algemeen |