|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik woon 10 min van Lottum af met de auto en ga dus nie eerst over Roerkont rijden hahahahahaa |
|
en weer up... plus een flyer |
|
Mooi flyer!! Vind je het goed als ik hem doorlink op de Defcon One site? |
|
HEUY!!!! 31 december: oud en nieuw party in Canix....is dat met bier of champagne???? |
|
Hey, ziet er goed uit die flyer! Complimenten namens de band (Up The Irons). We hebben echt veel zin in dit feestje. Hopelijk tot ziens allemaal!! Martijn "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
link door die shit, alles is oke. en heuy, is met bier EN champagne... voor 10 euro van 8 tot 1 zuipen |
|
HEUY!!!! Voor 10 euro gratis bier en champagne zuipen van 8 tot 1?! dat is pas een goed begin van het nieuwe jaar! |
|
Hij staat op de Defcon One site.. |
|
cool, het wordt een groot feest, metaaaaaaal |
|
en up... zaterdag party |
|
precies |
|
de 'roermond hooligans' komen niet... |
|
quote: Tuurlijk ben ik er,ik kan de sletjes van Triple7 toch niet aan hun lot overlaten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: *ontroerd* Hub, ik ga je op de gastenlijst zetten! Mien chick She_Devil gaat niet mee |
|
quote: TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoe laat ben je daar? Wij zijn er tussen 18:30 en 19:00 |
|
Muhahahaha lol |
|
quote: Ik moet nog regelen dat iemand rijd.Ik wil zelf wel weer eens drinken ipv altijd maar te rijden.(ik haat Bob). TJOKKEFOLL [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-12-2002 17:09] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
is prima dennis, je krijgt dalik nog een mailtje |
|
joa! Het was een uiterst gezellige avond Canix, bedankt! |
|
het was zeker gezellig, jammer dat er veel mensen niet waren die dat hier wel neer poste.. maja.. kan niet alles hebben he |
|
idd ja, maar ja, het feest was er niet minder om enne, defcon one |
|
yeah!! overigens een ondergewaardeerde band in metal land... ze verdienen meer, want het is geen poep wat ze spelen |
|
Was inderdaad een heftig avondje. Heren van Triple 7: vette muziek Hebben jullie eigenlijk een cd uitgebracht of zo? "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |