![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik woon 10 min van Lottum af met de auto en ga dus nie eerst over Roerkont rijden hahahahahaa ![]() |
|
en weer up... plus een flyer ![]() ![]() |
|
Mooi flyer!! Vind je het goed als ik hem doorlink op de Defcon One site? ![]() |
|
HEUY!!!! 31 december: oud en nieuw party in Canix....is dat met bier of champagne???? ![]() |
|
Hey, ziet er goed uit die flyer! Complimenten namens de band (Up The Irons). We hebben echt veel zin in dit feestje. ![]() Hopelijk tot ziens allemaal!! Martijn "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" ![]() |
|
link door die shit, alles is oke. en heuy, is met bier EN champagne... voor 10 euro van 8 tot 1 zuipen ![]() |
|
HEUY!!!! Voor 10 euro gratis bier en champagne zuipen van 8 tot 1?! dat is pas een goed begin van het nieuwe jaar! ![]() |
|
Hij staat op de Defcon One site.. ![]() |
|
cool, het wordt een groot feest, metaaaaaaal ![]() |
|
en up... zaterdag party ![]() |
|
precies ![]() ![]() |
|
de 'roermond hooligans' komen niet... ![]() |
|
quote: Tuurlijk ben ik er,ik kan de sletjes van Triple7 toch niet aan hun lot overlaten ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: *ontroerd* Hub, ik ga je op de gastenlijst zetten! Mien chick She_Devil gaat niet mee ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hoe laat ben je daar? Wij zijn er tussen 18:30 en 19:00 ![]() |
|
Muhahahaha lol ![]() ![]() |
|
quote: Ik moet nog regelen dat iemand rijd.Ik wil zelf wel weer eens drinken ipv altijd maar te rijden.(ik haat Bob). TJOKKEFOLL ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-12-2002 17:09] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
is prima dennis, je krijgt dalik nog een mailtje ![]() |
|
joa! Het was een uiterst gezellige avond ![]() Canix, bedankt! ![]() ![]() |
|
het was zeker gezellig, jammer dat er veel mensen niet waren die dat hier wel neer poste.. maja.. kan niet alles hebben he ![]() |
|
idd ja, maar ja, het feest was er niet minder om enne, defcon one ![]() ![]() |
|
yeah!! overigens een ondergewaardeerde band in metal land... ze verdienen meer, want het is geen poep wat ze spelen ![]() |
|
Was inderdaad een heftig avondje. Heren van Triple 7: vette muziek ![]() Hebben jullie eigenlijk een cd uitgebracht of zo? "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |