IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Trotsheid en schaamte Vorige pagina | Volgende pagina
ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 10-07-2002 17:33 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 10 juli 2002 17:32 schreef Markam het volgende:
oh dat vonnik wel meevallen hoor
nee ik ben 1.84 en ik weeg 96.5 kilo, ok dus meer dan 10 kilo te zwaar.


ik ben 1,71 en ook ongeveer 95



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-07-2002 17:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik heb ook zo'n ruim 10 kilo meer gewogen, geloof het of niet. was niet helemaal blij met mezelf, maar het stommem is, ondanks de vele kilo's die eraf zijn heb ik nog steeds bijna de zelfde broek maat, niet dat ik nu nog steeds een dikke kont ofzo zou hebben, maar vet zit bij mij erg verdeeld, dik worden sluipt er dan ook langzaam in, kan het niet aan mijn buik zijn ofzo, ik merk pas dat ik dikker ben als er al weer 3 kilo bij zit. is een voordeel is een nadeel.
maar die 12 kilo ben ik niet door een dieet kwijtgeraakt, maar door een metaliteits omslag, best een prestatie om trots op te zijn toch wel.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 10-07-2002 17:35 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 10 juli 2002 17:35 schreef ghoulliette het volgende:
ik heb ook zo'n ruim 10 kilo meer gewogen, geloof het of niet. was niet helemaal blij met mezelf, maar het stommem is, ondanks de vele kilo's die eraf zijn heb ik nog steeds bijna de zelfde broek maat, niet dat ik nu nog steeds een dikke kont ofzo zou hebben, maar vet zit bij mij erg verdeeld, dik worden sluipt er dan ook langzaam in, kan het niet aan mijn buik zijn ofzo, ik merk pas dat ik dikker ben als er al weer 3 kilo bij zit. is een voordeel is een nadeel.
maar die 12 kilo ben ik niet door een dieet kwijtgeraakt, maar door een metaliteits omslag, best een prestatie om trots op te zijn toch wel.


bij mij zit dik zijn gewoon in de familie...



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 10-07-2002 17:36 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Nou, ik ben trots dat ik ben wie ik ben. Dat ik sinds mijn vijftiende mijn leven inricht zoals ik vind dat het goed is, en dat ik ondanks al het gefreak toch mijn diploma en bul heb gehaald En ik ben er ook trots op een metaalhoofd te zijn, ondanks al het commentaar en verwijten van geestelijk gestoord te zijn

Ik schaam me ervoor dat ik wel eens te veel blow waardoor ik dan niet alles doe wat ik wil doen.



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 10-07-2002 17:36 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2002 17:32 schreef Markam het volgende:
oh dat vonnik wel meevallen hoor
nee ik ben 1.84 en ik weeg 96.5 kilo, ok dus meer dan 10 kilo te zwaar.

jij wilt niet weten hoeveel ik te dik ben (wel wat meer dan dat...)
en alhoewel iedereen er problemen me schijnt te hebben ben ik geloof ik de enige die daar geen last van heb


My madness, my sadness


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-07-2002 17:39 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

kut's dat gewoon. heb je d'r ook echt last van? Tuurlijk is het irritant als je d'r om uitgelachen wordt, maar daar heb ik me al een tijdje bij neer gelegt, daar heeft mijn vriendin ook mee geholpen. Maar het blijft kut als er wat over gezegt wordt, gewoon nix van aantrekken.

maar zoals eerder, is het dus al helemaal niet goed voor mijn gezondheid, al heeft de cardioloog hier nog nooit iets van gezegt.

*reactie op zwaar metaal*

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 10-07-2002 17:41]



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 10-07-2002 17:41 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

last wat is last...
ik ben al mn hele leven veels te dik dus ik ben et wel gewend
maar meeste mensen die me ermee pesten heb ik schijt aan tenzij ik een klotebui heb dan merken ze dat die vette ook best wel heel erg sterk is


My madness, my sadness


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-07-2002 17:44 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 10 juli 2002 17:41 schreef winters rage het volgende:
last wat is last...
ik ben al mn hele leven veels te dik dus ik ben et wel gewend
maar meeste mensen die me ermee pesten heb ik schijt aan tenzij ik een klotebui heb dan merken ze dat die vette ook best wel heel erg sterk is


Vroeger was ik idd ook al dik (was alleen dunne baby) en werd vaak zonder reden gewoon in elkaar gemept, waarschijnlijk dus omdat ik altijd al wat dikker was. But het who gives a fuck, d'r is meer om van te houden!



the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 10-07-2002 17:45 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ik ben er trots op dak op school nooit moeten leren heb, ook al heb ik 1 keer herexamens gehad, ben ik 2 keer moeten zaken van richting en ben ik een keer blijven zitten



Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-07-2002 17:46 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

nou daar zou ik nou niet echt trotz op zijn eigenlijk



ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 10-07-2002 17:48 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 10 juli 2002 17:39 schreef Markam het volgende:
kut's dat gewoon. heb je d'r ook echt last van? Tuurlijk is het irritant als je d'r om uitgelachen wordt, maar daar heb ik me al een tijdje bij neer gelegt, daar heeft mijn vriendin ook mee geholpen. Maar het blijft kut als er wat over gezegt wordt, gewoon nix van aantrekken.

maar zoals eerder, is het dus al helemaal niet goed voor mijn gezondheid, al heeft de cardioloog hier nog nooit iets van gezegt.

*reactie op zwaar metaal*


ik heb er zelf weinig last van, sja, ik heb geen conditie enzo.. sja.. met taekwondo was t altijd wel een voordeel, ik kon hard meppen man! lol



the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 10-07-2002 17:48 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

kheb nooit moeten leren dus heb ik veel tijd gehad om plezier te maken, en kheb nu toch een diploma in handen



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-07-2002 17:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2002 17:45 schreef the wounded immortal het volgende:
ik ben er trots op dak op school nooit moeten leren heb, ook al heb ik 1 keer herexamens gehad, ben ik 2 keer moeten zaken van richting en ben ik een keer blijven zitten


ik vind dat je daar niet perse trots op hoeft te zijn. bedoel ik heb op mijn vwo geen kloot gedaan, wel steeds alles gehaald. resultaat: veel weet ik nu niet meer (vooral wiskunde) en werkdiscipline is vaak ver te zoeken, mensen die weten wat werken is bereiken vaak meer dan nietsnutten zoals wij. je moet je zelf flink in de gaten houden anders kom je jezelf dadelijk tegen, en das erg kut.
(ik kan mezelf wel aan het werk zetten als het echt moet, maar laatste moment werk is niet relaxed, en op de uni moet je in groepsverband werken en dus alles optijd afhebben omdat je anders de anderen flink naait)


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-07-2002 17:50 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 10 juli 2002 17:48 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
ik heb geen conditie enzo.. sja.. met taekwondo was t altijd wel een voordeel, ik kon hard meppen man! lol


jah das dus het vreemde, ik heb een best goede conditie(m'n hart laat vaak te wensen over, maar ok), misschien nog wel beter dan die van m'n vriendin en die is super dun en sport ongeveer 4x in de week.
Toen we laatst gingen wadlopen was zij helemaal bek af en ze kon het niet hebben dat ik nergens last van had



juggalo
chainsaw boogie
Usericon van juggalo
Posted 10-07-2002 18:04 by juggalo Wijzig reactieProfiel van juggaloQuote dit bericht

ik ben trots op mezelf omdat ik na een bijna fataal motorongeluk , waarbij ik mijn rug,schouderblad en sleutelbeen brak mijn leven toch weer op de rails heb en het verdomde om dood te gaan.

schaamte:tijdens een napalm death optreden stagediven en een rij monitoren van het podium mee sleuren,en om te bewijzen tegenover mijn vrienden dat ik toch stoer was ruzie gaan zoeken met een groep skins.

we got kicked.


MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-07-2002 18:38 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2002 17:20 schreef winters rage het volgende:
kan niet van de honingdrop afblijven


Daar heb ik ook last van ja


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 10-07-2002 19:28 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik ben trots op mezelf omdat ik net niet de hele kut Ikea heb ondergescheten.

(en nee dat ga ik niet toelichten)


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 11-07-2002 10:40 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

Ik ben er trots op dat ik na het verkloten van mijn 2e rapport door wiet&drank&spijbelen, het toch nog heb opgehaald en nu naar atheneum ga En ben er trots op dat ik nu net terug kom van mn werk, en ontslag genomen heb

Ik schaam me voor mijn lichaam, een aantal exxen, mijn vorgige muzieksmaken, mijn concentratie+discipline problemen, mijn luiheid, en eigenwijsheid ('klein eigenwijs meisje' hoor ik regelmatig )... en nog wat stuff


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-07-2002 10:45 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

we zijn ook trots op je hoor
toch wel knap atheneum halen
ik doe alleen maar vwo..
maarja dat heb ik dit jaar ook gehaald
Ook al was ik ziek in de laatste proefwerk week


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-07-2002 10:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2002 10:45 schreef wladimir het volgende:
we zijn ook trots op je hoor
toch wel knap atheneum halen
ik doe alleen maar vwo..
maarja dat heb ik dit jaar ook gehaald
Ook al was ik ziek in de laatste proefwerk week


lieve mensen atheneum is vwo , alleen bij gymnasium heb je iets extra's

en dit is dus de nederlandse top kwa bovengemiddelde intelligentie, dat bedoel ik nu



zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 11-07-2002 10:54 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2002 10:50 schreef ghoulliette het volgende:
lieve mensen atheneum is vwo , alleen bij gymnasium heb je iets extra's

en dit is dus de nederlandse top kwa bovengemiddelde intelligentie, dat bedoel ik nu




idd


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-07-2002 11:02 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2002 10:50 schreef ghoulliette het volgende:
lieve mensen atheneum is vwo , alleen bij gymnasium heb je iets extra's

en dit is dus de nederlandse top kwa bovengemiddelde intelligentie, dat bedoel ik nu



zeik niet zo man!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-07-2002 11:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gelukkig weet ik zelf niet wanneer er een t of d moet staan en ben ik waardeloos in wiskunde :D
ach ja intellindingus schminus


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 11-07-2002 15:55 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Ben niet ergens trots op. Daar ben ik de persoon niet naar. Weet iets goeds altijd zo te verdraaien dat het negatief is, hoevaak en hoeveel mensen er op wijzen dat ik wel dingen heb om trots op te zijn.

Schaamte, de periode waarin ik dusdanig down was dat ik het allemaal niet meer zag zitten. De periode waarin ik AD's heb geslikt. De periode van stalking. De periode waarin ik leed aan automutilatie. Kortom 1998 tot 2001. Zijn nog meer dingen, maar die weet ik zo snel niet.

[Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 11-07-2002 15:57]


Op je knie en pijp voor genade!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 11-07-2002 17:34 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik ben trots dat ik al vanaf groep 8 een metalhead ben! en in de gabbertijd als een rots in de branding mijn geloof voor de metal heb vastgehouden! Ik ben trots dat ik al bijna 15 maaden een hele lieve leuke vriendin heb!
.............ik schaam me dat ze nog steeds geen metalhead is hehehe


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen