|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Sodomythical FrostGoats !!!!! Machtige band! 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Heb hier al veel over gehoord, maar nog nooit wat van gehoord... Aanbeveling? |
|
http://listen.to/impiety Daar kun je informatie vinden! |
|
Probeer eens hun 2e album "Skullfucking Armageddon", de re-release op Drakkar Records is zeker nog te verkrijgen 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Bestial genocidal goatvomit WHAHAHAHA, hij blijft leuk I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja, die moest ik ook nog een keer gaan luisteren, maar op hun site staan geen sample mp3's, dus het schiet niet zo op... |
|
Skullfucking Armageddon! Je kan me de bout hachelen! |
|
aaaaaaaaaargh hun nieuwe cd raast door mijn kamer.... Kaos Kommand 696 Beter dan de vorige!!! Extremer, meer death metal, technischer, zieker, sneller, KILLER! |
|
volgens mij is die bio niet volledig en moet er wat zooi vòòr en/of tussen de eerste twee daar komen anyway die tweede was wel een woeste plaat...in een mooi doosje, met een rpachtig thrashnummer: Skullfucked, The Speedmetal Hell... jaja die CD ga'k es opnieuw halen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Impiety=gecontroleerde chaos (voor zover chaos te controleren valt...) Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: hehehe luister dan het nieuwe album 'Kaos Kommand 696' WOW wat een controle... die drums RAAAAAAAAS guitaren ultiem strak |
|
quote: Tja, wat denk je dat ik bedoel... eheh. Je kan me de bout hachelen! |
|
sorry ik heb al een aantal pilskes op *hips* |
|
Yo AANDACHT hierzo! Wat blaast de nieuwe Impiety als een tiet zeg! Ik moet zeggen dat ik de band jaren niet meer gevolgd heb, maar ik ben nu toch wel zodanig onder de indruk van dit Aziatische gezelschap dat ik het vorige werk ook maar eens moet opsporen. Beenharde black/thrash zo als het gespeeld dient te worden. Tering wat een geweld! http://www.myspace.com/impietyofficial Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik zeg toch aandacht.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ff zoeken... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dat klinkt inderdaad beestig.. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Review inmiddels op FP. Meer mensen die deze heerlijk vunzige black/thrash plaat al hebben gehoord? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja ik! Heb hem net opgezet nadat ik er veelvuldig op werd gewezen Klinkt op het 1e gehoor erg goed! Lekker agressief en redelijk smerig, maar toch nog een behoorlijk heldere productie zodat de dynamische riffs goed naar voren kunnen komen. Doet me een beetje denken aan Nox met een black metalsausje, zeker nog vaker draaien dit |
|
Impiety=Angelcorpse, zie ze vrijdag weer, Arnhem. |
|
Impiety zal op 3 september weer in Nederland spelen!!!!!!!!!! Impiety + Dawn of Azazel + Spearhead @ cafe the stage te Arnhem!!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Huppa! In de agenda, ik vond het vorige keer zo gaaf! en Dawn Of Azazel moeten we ook maar is zien. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik vind die laatste mini echt heel erg goed... komt dicht in de buurt van oude Angelcorpse zelfs. Wat zijn nou de betere platen van deze band? Beetje "hit and miss" krijg ik zo het idee namelijk, geen constante hoge kwaliteit. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Persoonlijke favoriet is Skullfucking Armageddon verder is elke plaat op zijn minst te pruimen. Worshippers of the Seventh Tyranny bevat veel Hellhammer/Celtic Frost invloeden maar wordt vaak gezien als een mindere. Zo ook Ravage & Conquer die recht toe recht aan brute Death metal met een BM inslag biedt. Beide vette platen als je het mij vraagt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Skullfucking Armageddon is een sloper... Beul van een plaat, en de favoriet hier. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |