|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ehmm...denk het niet...goed vanuit je buik zingen is goed voor je buikspieren (of je middenrif ofzo....iig iets wat in je buik zit) |
|
ja idd. Door veel te zingen (vanuit je buik) train je die spieren en kan je langer uithalen en krachtiger zingen. bla...bla...bla... |
|
waarschijnlijk is je stem dan goed opgewarmd en je spieren soepel. Ik heb dat ook vaak na een concert ofzo. Terug in de auto haal ik dan opeens wel de hoge noten bla...bla...bla... |
|
haha jah inderdaad, daar heb je wel gelijk in jah, als je de hele dag praat is je stem goed opgewarmd en kun je 's avonds krachtiger zingen, ik denk dat het zo zit... Kankerlul |
|
en toch heb ik mijn twijfels over zanglessen, serieus.. ik praat al via mijn buik, dus waarom zou ik dat dan nog moeten leren vraag ik me af.. Kankerlul |
|
quote: je kunt altijd een proefles nemen, om te kijken wat er verbeterd moet worden aan de hand daarvan kun je beslissen of het misschien toch wel nuttig is of dat je besluit toch geen lessen te nemen |
|
Ik wil ook wel zangles. Misschien kunnen we samen gaan. Is vast ook goedkoper. bla...bla...bla... |
|
jah daar heb je ook wel weer gelijk in...maar ik zie het nut van zanglessen eigenlijk niet zo in als je gewoon goed kunt zingen, dat bedoel ik eigenlijk. Mijn moeder zingt al vanaf dat ze 11 was en ze heeft dat altijd al gedaan, zelfs nu nog. Ze heeft nog nooit zanglessen gehad en ook nog nooit last gehad van haar stem. Kankerlul |
|
sommige mensen hebben het idd niet nodig. moet trouwens zeggen dat je user icon onzettend gaaf is |
|
hihih dank je wel maar ik heb m eigenlijk ergens hier vandaan gehaald omdat S_S die eens had gepost Kankerlul |
|
mijn vader ook en ik zing ook al me hele leven. Mij lijkt zangles wel intressant voor een keer, maar ik betwijfel of ik er veel wijzer van word. Ik heb geen plannen om prof te worden. Ik zing puur voor me eigen plezier (en om me buren te zieken ) bla...bla...bla... |
|
hehehe you go girl!! Kankerlul |
|
hehe vooral Mike wordt er gek van. Volgens hem kan ik niet zingen. Dus zing ik nog harder. Ik mag graag broertjes pesten. bla...bla...bla... |
|
Maar als je wil zouden we best eens samen iets kunnen doen aan zingen, lijkt me wel gezellig... Kankerlul |
|
ja lijkt me leuk. bla...bla...bla... |
|
quote: ah zo ken ik er nog 1 |
|
quote: en mensen die in de auto naar de muziek zitten te luisteren |
|
Als je professioneel wilt gaan zingen, moet je echt zangles nemen. Als je de techniek niet kent en je zingt veel, kan het helemaal mis gaan. Bovendien klinkt het vaak beter als je zangles hebt (gehad). HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
precies !!! 100% mee eens |
|
zelfs voor grunters is het heel nuttig aangezien je ook les krijgt in ademhaling en dat kan altijd bevordelijk zijn.... ......Evilterrestrial.................................. |
|
quote:Je kan bij het conservatorium les nemen van mensen die daarvoor studeren. Dat is een stuk goedkoper dan bij een muziek school. Ook kan je wel bij een muziek school informeren of zij adressen weten van zangleraressen. er staan ook wel eens advertenties in kranten of op internet kan je ook wel mensen vinden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
joah.. zanglessen..... wie vind dat ik deze nodig heb????? hier heb ik een linkje naar een opgenomen zang van mezelf (op altar - the trooper.......iron maiden cover) *.wav bestand...........477 kb geloof ik http://members.lycos.nl/dizzyflakes/trooper3.wav graag uw mening, positief of negatief............ kan me ammel nix schele |
|
quote: Hij speelt het af bij winamp, maar ik hoor niets Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:volumeknop open doen |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |