|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
*kick* |
|
blabla... er zijn weer shirts! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik vroeg: quote: |
|
hmm.. ben nog neit bij grote vriend ( ) ptt langsgewees tom te kijken.. maar de vodjes kosten bij onze concerten 12,50 pleuro... aankomende shows waar we zullen spelen: 25/01/03: "Verloren fest", Jeugshuis Kadee, Bornem (belgie) 02/02/03: "Cd presentatie Sauron", De Batcave - 013, Tilburg 04/03/03: "Anteus, Fluisterwoud, Dimensional psuychosis, Zwartketterij : het grote Havoque afscheidsconcert (je laatste kans om mister Heidenland voorlopig hier in Nederland in aktie te kunnen zien!! " De Staddijk, Nijmegen* dus.. komen!!! *) nog neit 100% zeker! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik kom niet. En het kan dus niet met de post? |
|
liever niet, want dan zijn de kosten te hoog.. tenzij je bereidt bent om 20 pleuro te dokken Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Zelfs dan is het voor mij goedkoper [reiskosten naar concert]. |
|
GVD...ik wil ook zo'n shirt en de CD...maar kan het echt alleen op de concerten e.d.? Ik ben best bereid wat meer te betalen... |
|
quote: waarom? |
|
quote:je kan daar toch heen gaan....... |
|
Omdat ik daar waarschijnlijk niet heen kan, ben ik best bereid wat meer te betalen ivm. verzendkosten e.d. Hmmm, 4/3 kan ik misschien wel...nah, ik zie wel. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 24-01-2003 17:31] |
|
quote: ze treden anders best vaak op. en anders moet je "meeten" in de goudvishal. er kan vast wel wat geregeld worden als je daar toch moet zijn lijkt me |
|
andersmeel je VUIG ff.... kan je met hem wel afspreken hoe en wat |
|
In elk geval bedankt voor de ideëen, dat waardeer ik absoluut. Ik zal kijken wat ik kan doen |
|
|
|
Zo te zien heeftf Vuig ook een assistente. |
|
quote: shit die laatste daar moet ik zoooooo naartoe he !!! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
indeed... Je moeder. |
|
en al wat meer niuws VUIG? Je moeder. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |