|
Auteur: |
|
|
Ik heb Beyond the Wandering Moon en die vind ik best lekker. Er is trouwens al een topic; http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=548 [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 04-12-2002 21:41] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Wist ik niet,ben nog niet zover terug in de tijd gegaan,hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb er nooit wat aangevonden. Moet er nog wel een bootleg van hebben op het Inferno festival van dit jaar. |
|
quote: Die wil ik wel eens horen want Heuy en ik zijn hierop te horen als het goed is(net zoals op de laatste cd van Carpathian Forest).Was een erg vet optreden in Oslo afgelopen maart. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik heb ze zelfs op video, die van Carpathian Forest ook. |
|
kan d'r nooit lang naar luisteren.. maar 't begint wel te komen.. |
|
quote: Hebben we weer wat om te ruilen.Die video van Carpathian Forest heb ik al eens gezien.Sta ik ook nog op hehe.Maar eh,heb je die beide op cd-rom?Zo ja geef ik jou eens wat cd's om te branden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Heb nog meer van Inferno 2002, alles op video CD. |
|
quote: Cool,we moeten eens wat afspreken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
jaaa, Aeternus is Heb ik zelfs nog een heel koele 7" van, Dark Rage ... ..And so the night became blijft overigens wel de mooiste, vooral dat eerste nummer. Eerst een intro van 10 minuten en dan nog enkele minuten geweld! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Is inderdaad een hele mooie picture disc 7" van "Dark rage". Ik ben zelf trots dat ik de fotoos gemaakt heb voor hun "Burning the shroud" cd(zie credits ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Die heb ik helaas niet. Ik heb verder alleen nog "Ascension of Terror". Wel stoer dat jij die foto's hebt gemaakt. Heb je die op de voorkant ook gemaakt? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Nee,van de 8 fotoos in de binnenkant van het boekje heb ik de grote fotoos van Ronny(Ares),Radek en Erik(Vrolok) gemaakt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou ja... Oh, nog iets. Ik las dat jij naar het Inferno-festival ging, en dat bracht me op een idee. Zodoende hebben een vriend en ik ook maar besloten om te gaan. Alleen "under the black sun" bezoeken betekend een wel erg rustig jaartje Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Cool,steeds meer Hollanders die mee gaan.Under the black sun ben ik nog nooit geweest.Word wel eens tijd.Komend jaar dus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Eeh, gasten!! Er is AL een Aeternus topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=548 I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
"Beyond the Wandering Moon" en "...and so the Night became" vind ik erg coole cd's. Die acoustische stukjes zijn ook erg mooi. "Shadows of Old" is ook nog wel leuk maar "Ascension of Terror" vond ik weinig aan. Ken trouwens ook aardig wat mensen die deze cd wel erg cool vinden. Dat nummer van de nieuwe cd dat je op hun site kon luisteren vond ik erg inspiratieloos klinken eerlijk gezegd dus ik denk dat ik de aankomende cd ook niet zo interessant zal vinden. |
|
HEUY!!!! We kunnen beter een vliegtuig gaan charteren om naar Oslo te gaan Word in ieder geval megavet met veel eul, Jägermeister, wodka en whiskey!!!! Inferno festival |
|
Inderdaad,er gaan steeds meer mensen mee Heuy.Word nog lachen voor ons(en schrikken voor die Noren).Dit keer weer hotelkamers mollen? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb de cd ascension of terror, luister het eigenlijk niet zo vaak meer. Moet hem toch maar weer eens opzetten Ik kan me nog wel herrineren dat ik denial of salvation een heel mooi nummer vond met zo'n rustig stuk Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Luister maar eens naar het titelnummer Erg goeie tekst.Ook vet drumwerk bij dit nummer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ! |
|
|
Index / Heavy Metal |