|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: is een vrij kort cdeetje 23 of 28 minuten, ik heb zelf ook die nieuwste maar die vind ik zelf wat drukker, hysterischer en harder dan cof, maar als je geen cof fan bent lijkt t er idd op |
|
Wat is niet harder dan cof Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: eeeeeuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh, een heleboel, hhhmzz black metal? rotting christ |
|
Het is eigenlijk zeg maar een redelijk snelle standaard blackmetal. Maar dan met 12 lagen keyboard erdoor heen, die soms nog wel eens de neiging hebben om 12 verschillende melodieen te spelen, en inderdaad, dan komt live niet zo goed naar voren. Helaas daVid |
|
heb gisteren de demo, dinnen gekregen, "Anorexia Nervosa", klinks wel erg bruut moet ik zeggen, beetje death/grind achtig of sow in iedergeval niet de industrial van het eerste album en black van de laatste |
|
gvd heb net wat van dat project van Hreidmarr gedowned "COUNT NOSFERATU KOMMANDO", maar das wel super bruut zeg! lekker industrial! dat gaan we binnenkort ff kopen |
|
quote: Vond het meer Doom a la oude My Dying Bride eigelijk... Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Kan iemand mij helpen aan songtexten van AN? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
je moet niet met google zoeken, want dan krijg je van die anorexia praatgroepjes. probeer het maar eens met yahoo. |
|
Kijk eens op darklyrics,daar vind je heel veel metal lyrics,maar heb nie gecheckt of an erop staat. Noppe |
|
bij die nieuwste cd staan de teksten gewoon in t boekje, misschien op de officiele website, misschien www.mother-anorexia.com, |
|
Anorexia Nervosa, sjah. Ze worden wel eens de fakers van cradle genoemd, niet dat ik vind dat ze er op lijken ma kom. Anorexia Nervosa is me iets te druk en lastig voor de nekspieren trouwens !! Later.. Mr. C0rvus C0rax, master of the crows Until Death , Mr. C0rvus C0rax |
|
quote: Issi ook.. |
|
Het grote probleem van Anorexia Nervosa is naar mijn idee de drummer. De overige muzikanten doen het allesbehalve slecht, maar ik ben verre van overtuigd van de kunsten van hun drummer. Misschien ligt het aan het geluid dat mij eveneens niet erg zint, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ie maar wat zit aan te rammelen. Verder is het geen misse band! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
OMG wat vind ik die New obscurantis order toch heerschen!!! Ik had hem al een tijdje niet meer geluisterd maar op het moment beukt ie de dakpannen weer van mijn zolderkamertje. Schitterend gewoon!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Klinkt Exile erg industrial of niet? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:en een heel stuk minder dan Drudenhaus en New Oscurantic Order. Echt niet de moeite waard om eens aan te schaffen. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Hmzz, beslist geen black metal meen ik toch.. Ik heb ooit een aantal nummers van de Drudenhaus (of iets in die geest) CD gehoord, maar veel meer dan een goedkope rip-off van Cradle was het niet. Bovendien zijn de bandfoto's van AN zo onbeschaamd nichterig dat ze zelfs uit gaybars zouden worden geweerd uit angst dat teveel homo's in het openbaar zouden afrukken met alle kleverige resultaten van dien (yuk!). Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Die vergelijking met CoF slaat natuurlijk helemaal nergens op. Anorexia Nervosa maakt op New Obscurantis Order bikkelharde black metal van hoog niveau. Alleen als enige minpunt vind ik dat het productioneel allemaal wat te "volgepropt" is. Daar wordt ik soms een beetje nervosa van... Heb ze nog live gezien in 013 op No Mercy. Goede live-band ook! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ah, jij was zeker die homo die vooraan zat te bangen? Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: ja ik was die in dat roze latex-pakje Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Maar als het industrial is is het wel tof. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:en gay |
|
Volgens mij vinden zelfs de meest nichterige homo's Anorexia Nervosa nog te nichterig en de muziek is ook nog kut tot zwaar kut! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |