|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij wilt wat van mij; mail mij maar met je tradelijst en dan kijk ik wel; moet er wel bij vermelden dat ik eerst andere trades afhandel voordat ik aan jou toe kom. Fifo systeem... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Voor de mensen die nog willen weten hoe het met Faust gaat: http://www.wallsoffire.de/Interviews/show_interview.php3?interview_id=349&lang=2 Hij zit nu in een appartement met enkele andere gevangenen, soort huisarrest, en komt december aanstaande vrij. |
|
quote: Inderdaad. En als je als eens nadenkt over hoe de rest (Enslaved, Emperor, Mayhem, Satyricon enz.) al veranderd is... Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: mongool!gaa maar weer r&b luisteren... kwiykflurp! |
|
't Zal best wezen dat Jon heel goed drumt, ik ken hem alleen als gitarist en vocalist van dissection... Al weet jij het zo veel beter, ik zie niet in waarom je WebWim voor mongool uit maakt. En om on topic te komen : Ik vond Somberlain en Storm of the Light's Bane erg goed, dus ik ben benieuwd naar hun nieuwe release Duurt alleen nog ff |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 11 juli 2002 13:49 schreef Snagger het volgende: In 2004 is Jon nodveidt écht vrij dus niet 'voor even' -------------------------------------------------------------------------------- Hmz, dat is net te laat om nog mee te drummen op Zyklon's nieuwe album, jammer. Achja, Trym is ook ok. ------------------------------------------ hey eeh, woody. ik lees ook alleen maar dit hierboven. en zal het wel gewoon niet helemaal goed begrepen hebben. enne, een Junior Member met Totaal aantal posts: 4 en Geboortedatum: Maandag 1 Januari 1996 zegt natuurlijk gewoon MENEER mongool tegen mij. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 10-09-2002 22:28] Oud Vuil. |
|
quote:Als ik daarover nadenk wil ik het vooral NIET horen. Dus hopelijk heeft Jon een behoorlijke vinger in de pap, en niet Faust. |
|
Verder nieuws op www.dissection.com en www.dissection.net |
|
quote: Volgens mij slaat het shirt op de live-cd Live Legacy opgenomen in Wacken destijds. En deze CD is dus al een tijdje uit. |
|
quote: Zie datum. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hehehe, wie heeft er nog meer de legale versie van de gods of darkness tour? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |