|
Auteur: |
|
|
Om toch es wat te zeggen, ik kom ook niet, want ik heb n hekel aan hardcore. |
|
Juist, ik ook. Hardcore is echt kut! maar goed Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
thrash is met een haa ik denk, eindelijk een topic over kerstmarkten, maar nee hoor, 't gaat alweer over muziek. wel een boel handen op die bips van die man. gaat het daaro altijd zo tekeer? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 05-12-2002 23:25] Oud Vuil. |
|
quote: (offtopic)het heeft hier toch niks met Thrash metal te maken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ja, das waar, maar het zit er zo ingeramd bij mij, ik moet een extra H zien. Oud Vuil. |
|
THRASH TILL DEATH Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja, en kakken ook ... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Het leuk is, eerst spelen allemaal kleine gasten, covertjes van britney met idioote dansjes erbij enzo. Darna sppelt er een punkrockgroeptje. En daarna spelen zij keiharde hardcore. Maar in die school weten ze dat ze spelen, maar ze weten niet wat. Er komen die hard hardcorekids van gans de streek, toch zeker 50 man om een pit te beginnen op de kerstmarkt. Ik zie al oudjes vluchten met kind op arm leraren die ploteseling grijs worden |
|
quote:nee, hij is gewoon populair |
|
Het homo-gehalte is volgens mij nog hoger dan bij Black Metal I was me but now he's gone |
|
quote:maar zij doen het niet met opzet |
|
quote: LoL! Jaloers? |
|
quote:Nee, jij |
|
quote: zijn niet homo met opzet I was me but now he's gone |
|
quote:kan jij dan tegen nieks |
|
hehe gruwelijke haat "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote:waartegen |
Index / Concerten |