|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Die is gewoon te koop bij de Freerecordshop bla...bla...bla... |
|
Wahahaha idd ja Ik heb hem binnengehaald bij WinMX |
|
bij de media markt 15,99 euro (en dat istie waard!!) en voor degene die denken dat het nix is...het is veel beter als die laatste 3 |
|
ehm zijn het niet de eerste drie? laatmaar, is niet aan mij besteed |
|
ok...laat ik het dan zo zeggen: beter als life is peachy, folow the leader en issues |
|
Ik vind hem ook niet verkeerd......heb hem al een aantal weken en ben er best over te spreken..en dat voor een Korn cd..... |
|
Mijn zusje koopt hem binnenkort vast wel.. dan luister ik stiekem wel een keertje mee "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
hahaha moet je zeker doen |
|
quote: laatste 3? dit is hun 5e cd hoor |
|
ja, maar die eerste had geen naam, dus die telt niet "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: wuteva die eerste was wel t beste van allemaal |
|
Thats 4 sure!!!! Als k um bij winmx download blijkt ineens dat nummer 3 en 4 hetzelfde zijn, n nummer 8 tot 10 mist 1 minutt speeltijd. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Yeah cool! Praat GVD nederlandsch!!!!! Of sterf!!!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
korn? |
|
JJEEAAH!!! Kepum, die er hier snel un slotje op voordat ze deze nog meer verneuken. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: EAT FAT DICK AND DIE!!!! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Dat taalgebruik bij die kinderen van tegenwoordig... oef! Lever die spikes maar in jongeman.... Ik, Wil Schuurman |
|
o jee hehe |
|
Dit album valt toch tegen vergeleken met hun oude muziek. Het nr Crack Her vind ik wel lekker klinken maar verder is het niet zo veel Beetje meer van hetzelfde..jammer |
|
Tsja... Korn heeft gewoon 1 goede cd gemaakt (die eerste), en voor de rest is het op af+toe een goed nummertje na een zeer middelmatige band geworden... jammer Zenial |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 26-07-2002 12:51] |
|
quote: ben ik niet helemaal metje eens ben ze nu pas gaan bewonderen dus na hun laatste cd |
|
Die cd is inderdaad niet verkeerd nee |
|
|
|
quote: Dat is nieuw. Op de homepage van een band een nieuwe CD kunnen downloaden. Ey, je kan ze nu tenminste niet beschuldigen van commercieel zijn. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |