|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
idd, ik beschouw het zelf als heiligschennis ofzo, als er een gitaar naar de klote gaat op het podium door opzet wordt ik best boos jah Je moeder. |
|
mischien hebben ze geld over *volgende keer geven ze het maar aan mij als ze het kwijt moeten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
één van DE voorbeelden daarvan is wel Marilyn Manson, die vernietigd altijd alles op het podium , wanneer andere groepen hun instrumenten koesteren als hun kind zitten zij hun instrumenten altijd kapot te maken, niet leuk. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik vind het nogal doelloos, geef ze dan aan de mensen die het zich niet kunnen verloorloven om elkag zijn/haar intsrument kapot te raggen.. No meat is sweater |
|
Ik heb me er altijd al aan geërgerd, ook toen ik die nu-troep zelf nog apprecieerde. Mensen sparen maanden voor zulke instrumenten en zij slaan ze ff door de midden om te 'imponeren'. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik vind het wel geinig, ben ik dan de enige persoon hier met van die destructieve neigingen?? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ja The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Dan hebben we meteen het antwoord op de vraag: ze doen het allemaal om mij te behagen Topic kan dicht... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Nee,ik mol ook graag.Vooral onder invloed van sterke drank. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: LOL |
|
Ik vind het uiterst kinderachtig en respectloos. Er zijn genoeg muzikanten die een instrument niet kunnen betalen of er heel lang voor moeten sparen en zij mollen de handel |
|
we kunnen beter Marilyn Manson mollen. Ik zal nooit instrumenten kapot maken, behalve als ik er 1 miljard euro voor krijg. |
|
pfffff, mary manson, noem al eens een metalband !!!!!!!!!! If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
het is verschrikkelijk, als ze zo graag van hun dure zooi afwillen, geef het dan aan mij ofzo, cultuur (gitaar) barbaren zijn het. |
|
Instrumenten kapot maken is kinderachtig en gay. |
|
Ik wordt er altijd een beetje verdrietig van als ik mensen muziekinstrumenten zie kapotmaken *kijkt snel of zijn basgitaren nog heel zijn* edit: verkeerde smile [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 06-12-2002 11:03] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Mja, tegenwoordig slaat het helemaal nergens meer op. Het concept is bedacht (of voor het eerst uitgevoerd) door The Who, die daarmee toendertijd nog een enorm statement maakten. Maar dat is een hele andere tijd, als een band het nu doet is het niet meer dan een goedkope manier om stoer te willen zijn... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Waar maak je je eigenlijk druk om..... Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
ja idd, ze doen maar. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik zou het zelf nooit doen, ben veel te zuinig op mijn spullen.. Maar als een bandlid zijn spullen wil mollen moet hij dat zelf weten, in bepaalde gevallen kan dat imho wel echt de finale van een optreden zijn. Ik kan me voorstellen dat sommige personen door het optreden zo'n adrenalinekick krijgen dat het verwoesten van de spullen de ultieme ontlading daarvan is. Ik moet altijd aan een nummer van John Hiatt denken, Perfectly good guitar quote: |
|
Vind het nogal kansloos gedrag, maar wie ben ik he "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Zalig nummer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
jimi hendrix maakte er altijd wel een mooi feestje van |
|
Ik kan me wel voorstellen dat je aan het eind van een optreden, overladen door voldoening en een daaruit voortvloeiende energie, de drang krijgt om de "overtollige energie" te ontladen. Ik denk niet dat ik het ooit zou doen, ik ben nou eenmaal niet zo rijk, en die gitaren zijn nou eenmaal niet zo goedkoop. Als iemand voor die reden een gitaar kapot slaat, dan kan ik er wel mee leven. Vaak is het slopen van je instrument een soort trendy-rock trucje om als (cliche) rocker over te komen, wat nog walgelijker is, is dat die MTV-lopendeband-bandjes die shit toch voor niets krijgen... ik ga alweer ophouden, ik begin me al weer te ergeren als ik erover nadenk. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 06-12-2002 13:26] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Mja, maar hij had tenminste het recht om dat te doen. 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |