|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
mwa, ik heb het een keertje gehoord. ik vond het niet echt geweldig, er zijn veel meer bands die hetzelfde doen, maar dan goed |
|
noem eens een paar dan? No meat is sweater |
|
Disinter, okay, ik had misschien niet moeten zeggen: veel meer [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 11-07-2002 18:49] |
|
Ik heb een album op mp3 en vind die te gek. ik ga straks effe de titel zoeken. van die lekkere simpele lompe brute deathmetal. prachtige band. |
|
klinkt erg rot |
|
schijn bedriegt No meat is sweater |
|
quote: "dead and buried" heet die cd! zeer goed! |
|
staat ie op displeased? No meat is sweater |
|
quote: ik zou het niet weten. het lijkt me wel sterk als ze die cd NIET hebben want het past toch precies in hun straatje? |
|
Suck my piss |
|
Zal ik het dan toch nog maar een keertje proberen... het is nl. alweer bijna een jaar geleden dat ik die gasten heb geluisterd |
|
Nog nooit van gehoord, maar klinkt interessant. (Brute deathmetal) the only pleasure is pain |
|
het is zeer de moeite waard!! No meat is sweater |
|
Na 3 jaar komt ze uiteindelijk weer met een cd op de proppen!!!! "FUELED BY HATE" moet die gaan heten en moet ergens uitkomen in juni dit jaar. Lekkere lompe ongecompliceerde death metal!!!! www.junglerot.net |
|
quote: ZEKERS! Erg lompe en zware mid-tempo death! Heerlijk! |
|
Jungle rot heeft 3 cd's uit. Darkness foretold Slaughter the weak Dead and buried Darkness foretold hier staan 3 covers op van sodom, carnivore en slayer. Verder 1 nieuw nummer en drie live live tracks. Je kreeg bij sommige oplages zelfs een stripboek erbij mae avonturen van sgt. slaughter. Ik zelf vind de muziek wel ruig, lowpaced death metal in het straatje van six feet under if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
Ik vind het nogal saaie muziek... heb ook maar 6 nummers, maar dan nog. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 07-04-2004 20:11] No meat is sweater |
|
..."Hate can only create more hate"... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 07-04-2004 20:10] No meat is sweater |
|
Hm, sorry.. Had 't niet helemaal gecheckt, maar dacht dat ze daar wel bij stonden.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: De teksten staan gewoon in het boekje!!! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 07-04-2004 20:10] No meat is sweater |
|
Hij bedoelt dat je gewoon die cd moet kopen!!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |