![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vond SymX eigenlijk ook beter dan Strato en had inderdaad ook het idee dat er meer volk speciaal was voor hun dan voor Strato.. maar dacht dat dat aan mij lag ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: Uhhh dat die drummer verlegen is offe?? ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: Ja ![]() Maar goed ik houd opzich niet zo van verlegen mensen. Vind ik moeilijk om mee om te gaan. Goed dit gaat niet over symX ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Hoezo? Niet zo'n leuke zomer tot nu toe? Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
quote: Mijn favorieten zijn Twilight in Olympus en The divine wings of tragedy. die daarvoor is ook goed. alleen het eerste album is een stuk minder naar mijn idee. het is mij overigens live nooit opgevallen dat de zang vals was. ik vind het persoonlijk een van de beste live-bands die ik ken. er is trouwens ook een videoband van Romeo waarop hij gitaaroefeningen doet en instructie geeft. mijn broer heeft die uit Japan besteld. is er iemand toevallig die dit in Nederland is tegengekomen (het liefst op dvd)? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" ![]() |
|
quote: Uhhh.. Ik vind het wel lief dat je het vraagt ![]() ![]() Maar toch thnx ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: Okay, yw! ![]() Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
damn, dat ik deze band nu pas ontdek!!! GAAAHHAAAAAFF!!! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Trek Power/heavy metal doorgaans slecht, maar voor Symphony X maak ik graag een uitzondering..het is de 2e progressieve band die ik na Dream theater ontdekte ![]() Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
quote: En het mooie van deze band is dat alle cd's van een constant hoog niveau zijn. Met andere woorden, kopen die krengen... ALLEMAAL!!! ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: check dan ook PAIN OF SALVATION!!! ok, ok, ik gaat die krengen allemaal kopen!!!! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Persoonlijke favorieten van mij zijn: Divine Wings Of Tragedy en V. Ik vindt dat wel de uitschieters van ze, maar de rest is ook werkelijk geweldig. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
*ziet SX topic* *Zet gelijk hun live cd op * * EVOLUTION (the grand design)* ![]() ![]() ![]() anyway dit blijft een gave band zeg! Ik heb alleen The Odyssey, V, Live at The Edge Of Forever en The Divine Wings Of Tragedy. Daar zit inderdaad niks slechts tussen... het knalt allemaal. maar TDWOT misschien nogwel het meest. daar staan immers Sea Of Lies en Of Sins And Shadows op ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 22-04-2004 16:59] ![]() |
|
SX is de beste progband op t moment!!!! ![]() |
|
quote: vooral live ![]() ![]() ![]() |
|
superband!!! heb enkele nummers van hen uitgezocht. Jeezes, ik heb mijn handen weer meer dan vol! ![]() ![]() |
|
quote: indeed, hij heerscht ook iedereen eruit bij Star One ben de laatste tijd wat symphony X gaan luisteren en het zal nog wel ff gaan duren voor ik het echt ga waarderen, maar goed, dat had ik ook bij Dream Theater en dat is nu 1 van m'n favo bands ![]() |
|
quote: Ik wil niet zeikerig overkomen of zo maar om nou gelijk progressive metal met power/heavy op een hoop te gooien, gaat me eerlijk gezegd wat te ver... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Damn, ik heb net de solo cd van Rusel Allen gekocht te weten "Atomic Soul". Geweldig, hij heeft helemaal niets met Symphony X te maken maar heeft meer een 70's feel over zich heen. Echt een uiterst vermakelijke plaat! ![]() En Russel laat hier overduidelijk horen waarom hij toch wel tot de zang-kanonnen van dit moment hoort. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:lijkt allemaal op elkaar ![]() Als je dronken bent ![]() |
|
quote: jaja zeker, woei met name The Odyssey. Gelijk efekes aan zetten. Ben fan van dat nummer ![]() |
|
quote: Post jij altijd op dingen van 4 jaar geleden? ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
neuh dat niet. Damn hij is idd 4 jaar oud ofzo. (scherp!) ![]() |
|
quote: heb jij die plaat net voor mn neus weggekaapt op Ebay ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |