|
Auteur: |
|
|
te ver |
|
ALLES voor MM!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
te ver |
|
neit te ver maar .....MM? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
zag ze op Graspop waren erggg goed maar ga niet, heb ze al gezien en tis niet 1 van me favo bands... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Heb zo'n vaag vermoeden dat ik er ook wel bij zal zijn... |
|
Ik had eerst het vermoeden dat dit melodische tifusbagger was, totdat ik ze op stonehenge zag, geweldig, aleen jammer dat het zo ver is "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Euhm, welke bands komen er nog meer, hoe heet dit gebeuren, wat kost het, URL, etc? |
|
hmm.. Dat gaat al de goede kant uit dat ze eens in Nederland spelen maar Maastricht is me toch wat te ver.... |
|
quote: Ik heb hetzelfde vermoeden.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
wie/wat is/zijn manic movement? Trieste gast |
|
www.manicmovement.be Een van de beste Belgische bands op het moment.. Ze zouden alleen hun site eens mogen updaten, he Filip.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ocharme tventje heeft al zoveel werk |
|
Mocht er volk zijn die meewil, vanuit Geel ( kan er wa volk mee... let mor iet wete |
|
Hoe was't,want ik was ZIEK Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Wel euh.. We hebben ons goe geamuseerd.. Maar het is tevens bewezen dat reclame maken voor een metaloptreden met een affiche waar kinderen met teddybeertjes opstaan niet echt effectief is.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Posten!!!!!!?? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hehe, ik heb er eentje meegenomen als aandenken.. lol.. maar ze ligt nog in nonkel zjoske zijn auto.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Inscannen en doormailen die poster. En nu heb ik Philleke weer gemist Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Zijn nieuwe gitaar en apparatuur waren de moeite.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ikke wil dat zien NU op foto Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Index / Concerten |