|
Auteur: |
|
|
Hee gasten! Luister eens naar deze coole powermetal band!! http://listen.to/nightscream Groeten, Kirmyt |
|
Totale Iced Earth kloon Maargoed, klinkt op zich niet slecht, neem een drummer, verzin wat creatievere teksten en doe wat meer je eigen ding zou ik zo zeggen. Life doesn't get much better than this! |
|
klinkt niet verkeerd |
|
<edit> duppelflost </edit> [Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 12-07-2002 12:08] |
|
Heeft inderdaad veel weg van Iced Earth. Niet erg origineel dus. Wel mooi gespeeld. |
|
viel me niets tegen ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
powermetal nichtscream tot zover mijn nuttige inbreng Je moeder. |
|
Klinkt 't niet lekker corny en cheesy?!??!? Ik wilde nog ff zeggen dat allebij de nummers in 1 dag zijn geschreven, opgenomen, produced en gemastered Cheers! Kirmyt - Night Scream |
|
Voor nummers die in 1 dag zijn geschreven e.d. kan ik maar 1 ding zeggen: SUPER!! Maar ja, ik heb dan ook gehoord waar de gitarist toe in staat is (mp3's van exivious gedownd..) Alleen tjsa, de zang is niet zo fantastisch |
|
hmm.. niet slecht als die liedjes in 1 dag geschreven,opgenomen en gemasterd zijn: Maar jullie moeten wel idd beetje een eigen stijl vinden. My madness, my sadness |
|
Hahaha, jullie nemen het allemaal VEEL te serieus!!! Heb is juist de bedoeling om NIET origineel te zijn en zo corny mogelijke teksten te gebruiken!! METAL!!!!!!!! Kirmyt |
|
tja dat krijg je als je hier een link plaats om je nummers te laten horen |
Index / Heavy Metal |