![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Hee gasten! Luister eens naar deze coole powermetal band!! http://listen.to/nightscream ![]() Groeten, Kirmyt ![]() |
|
Totale Iced Earth kloon ![]() Maargoed, klinkt op zich niet slecht, neem een drummer, verzin wat creatievere teksten en doe wat meer je eigen ding zou ik zo zeggen. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
klinkt niet verkeerd ![]() ![]() |
|
<edit> duppelflost </edit> ![]() [Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 12-07-2002 12:08] ![]() |
|
Heeft inderdaad veel weg van Iced Earth. Niet erg origineel dus. Wel mooi gespeeld. ![]() |
|
viel me niets tegen ![]() ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
powermetal ![]() ![]() ![]() tot zover mijn nuttige inbreng Je moeder. ![]() |
|
Klinkt 't niet lekker corny en cheesy?!??!? ![]() Ik wilde nog ff zeggen dat allebij de nummers in 1 dag zijn geschreven, opgenomen, produced en gemastered ![]() Cheers! Kirmyt - Night Scream ![]() |
|
Voor nummers die in 1 dag zijn geschreven e.d. kan ik maar 1 ding zeggen: SUPER!! Maar ja, ik heb dan ook gehoord waar de gitarist toe in staat is (mp3's van exivious gedownd..) ![]() Alleen tjsa, de zang is niet zo fantastisch ![]() ![]() |
|
hmm.. niet slecht als die liedjes in 1 dag geschreven,opgenomen en gemasterd zijn: ![]() Maar jullie moeten wel idd beetje een eigen stijl vinden. My madness, my sadness ![]() |
|
Hahaha, jullie nemen het allemaal VEEL te serieus!!! Heb is juist de bedoeling om NIET origineel te zijn en zo corny mogelijke teksten te gebruiken!! ![]() METAL!!!!!!!! ![]() Kirmyt ![]() |
|
tja dat krijg je als je hier een link plaats om je nummers te laten horen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |