|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
juist een beetje vreemd, maar wel lekker, gister. Sowieso omdat het een beetje ouwejongens krentebrood is tussen Engorge, Kutschurft en Detonation. En je tijdens een kutschurft soundcheck opeens melodieuze detonation riffjes hoort in chronologische volgorde: Tbt was wel leuk, maar jammer dat de bandleden het nodig vonden het gehele optreden als een zoutpilaar te blijven staan. Niet echt sfeerbevorderend Engorge was vet. Strak spel, leuk commentaar van de zanger en vette muziek. Kutschurft was zo mogelijk nog toffer. Ik moest ff wennen aan die humor. Stond als enige vegetarier in de zaal me helemaal kapot te lachen om die acu-dis. Leuke live-band, ga ze zeker nog een keer zien inter deum et diabolum semper musica est |
|
Wat een ongelooflijk flauwe humor toch.. De Karbonade Brigade.. Die eerste band vond ik niet boeiend. Engorge was wel heel tof. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Het was gisteren echt een top avondje. Ten eerst die Gothic band. Haha, die linker gitarist wat een pik. Die voelde zichzelf heel tof en hij speelde wel één solo. De rechtergitaist was een beetje loos want die speelde het zelfde als de linker, het grunten was ook echt jankerig. De toetsenist had volgens mij straatvrees. De zangers was vals en zong beroerd. De bassist was volgens mij zo stoned als een kanarie. Tijdens de intro kon ik het niet laten een vreugde dansje te doen. Engorge was mega strak en super die film op de achtergrond. En Kutschurft zelf. Wauw wat een band. Die gitarist is echt ziekelijk goed!!! Was echt mega gezellig en lekker druk. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: En waarom ging je eerder weg als het zo gezellig was? Ik heb ook wel een goed avondje gehad, met mate gelalt, lekker naar een stukkie metal geluisterd en zondag nog fris wakker geworden ook Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Omdat ik samen met Bren in Utreg sliep en we de regiotax moesten hebben. Die is lekker goedkoop. En het zou ook al afgelopen moeten zijn. Maar vroeg in bed is niet verkeerd. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik heb me zodra het afgelopen was weggehaast in de hoop dat ik op utreecht een trein eerde kon halen, bleek er geen trein eerder te gaan.. Moest ik 1,5 uur op dat klote station wachten.. Mensen kijken wel raar als je de teksten uit het boekje hardop voorleest.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Kuj nagaan als je een shirt van ze aanhebt .. |
|
quote: Net zoals je over straat loopt en gebeld wordt en ze vragen wat je vanavond gaat doen: "Ow, ik ga naar Kutschurft!" Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Dan ben je wel heel triest.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hail to all metal headz........ Zoals vele al zullen weten is er een band met de naam Kutschurft. Ze hebben op 04-10-'03 (dierendag) hun tweede cd uitgebracht. Zeer gave nummers, met ziekmakende teksten. Weten jullie waar die cd te bestellen is??? Ik wel..... http://www.cornholiosmanagement.nl en dan naar merchandise en het formulier invullen... There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
eey corn dude dames heren bakkes houwe kutschurft heerst klaar uit over einde het is gaaf lache leuk humor feeste biere heerlijke band 2e album is nog meer humor dan 1ste album iedereen die het niet leuk vind hou dan lekker je mondje dicht! dammit KUTSCHURFT HEERST G . V . D |
|
Medisch centrum kutschurft The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gave band, verder nog een rede om deze topic te kicken? |
|
Ja, dat ze een anti-kerstsingle hebben gemaakt die zelfs al enkele malen (gedeeltelijk) op radio 3 te horen is geweest. Hier is de stream van de BNN website: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/bnn/bnnunited/schurft.rm |
|
Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigd of de speler ondersteunt het door u afgespeelde bestand niet |
|
quote:Je hebt Realplayer nodig om het af te spelen. |
|
ah, kut(schurft)! RP zuigd, ga dat kreng niet nogeens instaleren. |
|
quote:Klopt, waardeloos ding, maar heb er geen last van. |
|
Toffe band |
|
|
|
quote: Hehe, grappig, toch eens live zien. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1951898 |
|
en de nieuwe cd komt eraan, ik zag al de cover, hilarisch |
|
quote: Heerschnieuws!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |