|
Auteur: |
|
|
Gothic house Zelfde als smurfen house ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja kan het niet anders omschrijven fear my moo of wrath |
|
Gothic "house"? Kieken!!! En, trouwens extreem grappig, Pitchfork op het Heavy Metal forum Ik typ zo wat meer uitleg Dus: Pitchfork is wat men noemt gothic, en geen gothic house maar misschien wel gothic electro getint, zelfs één van de grondleggers, samen met Das Ich en Goethes Erben. Deze band bestaat al jaaaaaren, en is zekers de moeite waard om es uit te checken, hoewel ik hun laatste albums maar zozo vind, wel nog steeds stukken beter dan wat men tegenwoordig in het genre zoal durft uit te brengen Een dikke aanrader is het album waarop "Souls" staat, ben nu ff de titel vergeten... Of ook "IO"... elke ouwe, of zelfs niet zo ouwe zwartjas kent Pitchfork zeker... de goeie ouwe tijd hé [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 06-12-2002 22:26] |
|
Gothic house? Stevige electro, als je het mij vraagt. Wel te gek trouwens. Heb ze een keer live gezien. Zeer onderhoudend. Touché, pussycat! |
|
Project Pitchfork.. een van de weinige bands uit het gothic (?) genre waar ik wat albums van heb.. Aanrader: Chakra Blue / Red / Green Afrader: Eon : Eon Voor pitchfork fans, jullie vinden dit vast ook wel ok: Leatherstrip - Legacy of state and lust |
|
Hey Kneus of the sukkels Project Pitchfork maakt al eeuwen pracht muziek ... gothic house ... Zucht .. Van dit soort dom gelul krijg ik massamoordneigingen |
|
net alle PP verkocht die ik had, in Amerika liken ze het wel signature |
|
Project Pitchfork is, samen met Nitzer Ebb, eigenlijk nog het enige wat ik draai uit het EBM genre. Goede band, ook live zeer de moeite waard. |
|
ik blijf het onnoemelijk saai vinden... donk donk donk donk donk met Pet Shop Boys toestanden en niet nader te verklaren slaapapneu signature |
Index / Heavy Metal |