IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Project pitchfork
King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 06-12-2002 22:02 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

het viel me daarnet op dat hier nog geen apart forum over is, tis een soort van vage gothic house, wel lachuh opzich maar niet geweldig, kben benieuwd wat jullie ervan vinden!

fear my moo of wrath

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-12-2002 22:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Gothic house

Zelfde als smurfen house ?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 06-12-2002 22:06 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

ja kan het niet anders omschrijven

fear my moo of wrath

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-12-2002 22:18 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Gothic "house"? Kieken!!! En, trouwens extreem grappig, Pitchfork op het Heavy Metal forum Ik typ zo wat meer uitleg

Dus: Pitchfork is wat men noemt gothic, en geen gothic house maar misschien wel gothic electro getint, zelfs één van de grondleggers, samen met Das Ich en Goethes Erben. Deze band bestaat al jaaaaaren, en is zekers de moeite waard om es uit te checken, hoewel ik hun laatste albums maar zozo vind, wel nog steeds stukken beter dan wat men tegenwoordig in het genre zoal durft uit te brengen Een dikke aanrader is het album waarop "Souls" staat, ben nu ff de titel vergeten... Of ook "IO"... elke ouwe, of zelfs niet zo ouwe zwartjas kent Pitchfork zeker... de goeie ouwe tijd hé

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 06-12-2002 22:26]

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 07-12-2002 13:25 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Gothic house? Stevige electro, als je het mij vraagt. Wel te gek trouwens. Heb ze een keer live gezien. Zeer onderhoudend.

Touché, pussycat!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-12-2002 13:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Project Pitchfork.. een van de weinige bands uit het gothic (?) genre waar ik wat albums van heb..

Aanrader: Chakra Blue / Red / Green
Afrader: Eon : Eon

Voor pitchfork fans, jullie vinden dit vast ook wel ok:

Leatherstrip - Legacy of state and lust

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2002 22:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hey Kneus of the sukkels

Project Pitchfork maakt al eeuwen pracht muziek ... gothic house ...
Zucht ..
Van dit soort dom gelul krijg ik massamoordneigingen

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-04-2008 13:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

net alle PP verkocht die ik had, in Amerika liken ze het wel

signature

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 22-04-2008 13:38 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Project Pitchfork is, samen met Nitzer Ebb, eigenlijk nog het enige wat ik draai uit het EBM genre. Goede band, ook live zeer de moeite waard.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-09-2010 13:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik blijf het onnoemelijk saai vinden...
donk donk donk donk donk met Pet Shop Boys toestanden en niet nader te verklaren slaapapneu

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com