|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
allemaal weer death zeker? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Flikker op homo... Dit slaat nergens op. |
|
- Jenje/GORRILA/HOER/Klojo - Shera - Fire - Vampire_girl - Hirogen - Claw - Avondmist - Vlkodlak - en ik natuurlijk - Mörke Dit slaat nergens op. |
|
Ondanks mijn vermoeide nog niet geheel uitgeziekte toestand was het toch weer erg gezellig. Vond Caedere dit keer iets beter dan de vorige keer dat ik ze gezien heb. Het geluid was alleen niet zo goed en te hard naar mijn mening. Ondanks dat het allemaal goed gespeeld was enzo, vond ik de andere bands vanavond beter. Pulmonary Abscess was erg cool (al hadden er misschien wat meer hardere stukken in de nummer gemogen). Goede afwisseling van zang tussen de gitarist en bassist. Houwitser was ook zeer de moeite waard. Stevig . Mede tuinfeesters hebben tijdens Houwitser nog een aardige bijdrage aan de pit geleverd (of ze waren de pit ). Kortom het was leuk maar nu ga ik lekker slapuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhh |
|
*blurp* |
|
Juist ja ... de pit bestond weer voor een hoog percentage aan TuinfeesTers .. hiep hoi! en ja Houwitser was wel tof. Alleen jammer van die bivakmuts. Andere 2 bandjes vond ik wat minder bijzonder... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Vond de eerste de beste, houwitser moet eens wat minder ritme afwisselingen doen, denk je dat ze net een leuk ritme hebben stoppen ze ermee Caedere was erg goed, jammer van de pieptoontjes maar goed........ al met al blurp |
|
was weer leuk alleen geluid was wel wat slecht, zeker bij Caedere. jammer maar goed. was weer lekker zat avondje dus |
|
Ja, het was wel vet gisteravond. Vond vooral Houwitser goed, wat resulteerde in pit-gedrag Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Caedere .. op het eerste moment herkende ik ze niet (net binnen, onbekend nummer, zanger met kale kop) maar na een tijdje werd het steeds beter, jammer alleen dat het gitaar constant ging fluiten. Pulmonary Abscess, begin effe pokke geluid, verder tof bandje, leuke mix trash/death old school style! Houwitser was tof, alleen die zanger viel me tegen, zijn stem is niet zo lekker ruw als op Death but not Buried en die pakkies en die bivakmuts .. why ? Gelukkig speelde ze wel Trip of Fire (nog effe pit in geweest, volgens mij heb ik Claw nog flink aangepakt, ik heb mijn bril niet op in de pit, dus ik zie niet wie ik raak). |
|
Jongens jongens, hoe kan Deathmeatl nou vet zijn.... HET SUCKTE!! HAHAHA! Nee okee, ik vond het goed, vooral Caedere. Hahah vet store, ik zit in een niet-truee deathmetal band! zegt de drummer.. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |