Ik heb me rotgezocht, maar er bestaat dus geen topic over... Het novemberrain"festival" van gisteren in de Broerenkerk in Zwolle.
Bands: To Elysium, Autumn, Penumbra en After Forever.
Ik ben dus geweest, met Devoraz en nog 2 vrienden van ons. Eerlijk gezegd kende ik alleen To Elysium en After Forever. De toegangsprijs was trouwens behoorlijk duur (27,50 euro).
We kwamen Paul en Suzanne nog tegen (handig zo'n zwaremetalen-shirt
) En ik dacht: ik vraag gewoon even wie hij is... Maar Paul vertelde (nadat ik vroeg of er nog meer ZM-mers waren) dat Penumbra ook vandaag (zondag) in de 013 speelt en dat daar "iedereen" heen zou gaan...
Anyway... Ik vond het een geslaagd festival; het was wel bijzonder in zo'n kerk en het geluid was goed te pruimen (met wat opstartproblemen aan het begin van iedere band).
Van Penumbra (die ik verder nog niet kende) vond ik alleen dat de zangeres niet erg goed uit de verf kwam. Ze kan wel heel hoog zingen, maar is niet zeer krachtig en dat kwam niet mooi uit de speakers... en als ze het geluid dan omhoogschroefden, ging de boel rondzingen. Jammer...
Bij Autumn zijn we na het 2e of 3e nummer ergens gaan zitten, want dat sprak ons niet zo erg aan.
To Elysium en After Forever vond ik dan persoonlijk het leukst...
[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 08-12-2002 14:33]