|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand die deze bende goed vind??? vind het "horrorscope albumpje wel een lekker albumpje" graag jullie mening over deze "Franse"band ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
is toch een gebouw ??? |
|
quote: 1? Volgens mij zijn er legio steden met een 'Notre Dame' .. ik heb die in Parijs gezien, was wel mooi.. |
|
ken alleen die video van ze vind bloody buffoon wel leuk liedje |
|
dat is pas een kutband zeg gatverdamme No meat is sweater |
|
quote: ja idd wel een mooi gebouw ja |
|
quote: Idd, alleen jammer dat al mijn foto's zijn mislukt. Er stond iedere keer zo'n vent met een bochel voor mijn lens. Bazzio Attacks!!! |
|
ken ze alleen van de mercyful fate tribute, daar doen ze into the coven, en op een heel originele manier. snowy shaw zit er in, oude drummer van MF. hoe zijn die ceedees dan? beetje black achtig theathraal en weird enzo? Oud Vuil. |
|
Ja, Hele theatrale COF blackmetal. Veel keyboards, kinderkoordjes en effecten. Hele rare, bewerkte grunt, volgens mij treden ze ook nooit op... Ik heb een cd van ze iets met een vampier, ofzo.. daVid |
|
Lijkt me verschrikkelijk. |
|
quote: Is. |
|
Het heeft nog iets, alleen best wel vies imago enzo... |
|
Je moet er van houden.. Het heeft een beetje pakkende melodietjes ook. Zoals veel powermetal. (niet dat het dat is) Ik kan er af en toe wel om lachen. Maar niet te vaak. daVid |
|
Vind t echt geniaal. Eindelijk weer eens een originele aanpak in t hardere metal genre. En eindelijk weer eens een band die zichzelf niet zo godvergeten serieus neemt. En titels als "A sleighride through transylvanian winterland", "Black birthday (hip hip hooray)" en "The Day The Virus Diminished Hallelujahville's Population From 666 To 1" zijn natuurlijk altijd cool Zenial |
|
quote: ik ben wel redelijk cof fan en van ongeveer alle underground in die richting en ik kan ern niet echt lang/vaak naar luisteren |
|
Daar wen je vanzelf wel aan Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
kheb ook al eens een videoclip van ze gezien en vond het wel redelijk goed |
|
kutband |
|
quote: Dat is een duidelijke mening hahahah |
|
er stond me iets van bij dat deze band trash/black metal maakte maar ik zettu net weer ff een promootje aan en dat klonk toch meer gothic, klopt dit |
|
Ik vind het vrij genre-overschrijdend. Er zit wat thrash en black en gothic in, maar ook een hoop andere dingen (tot en met kinderliedjes toe) originaliteit Zenial |
|
quote: nou, ik ben wel benieuwd, zeg. zenial, kun je niet wat uploaden naar rajackar's server? Oud Vuil. |
|
Ben er nu mee bezig, zal zo wel klaar zijn... Zenial |
|
quote: Psies, ik heb er ook wat van, en ik vind ze echt heel erg tof... 'Le Theatre Du Vampire' En die clip van ze ook geweldig: 'Boufon, Bloody Boufon' als ik me niet vergis. |
|
Horrorscope? Das een OverKill LP, en ND 1 maal gehoord: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |