|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vet hot man. |
|
Gothic?, lijkt meer op Power imho. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Nightwish is ook blij! Wie zegt dat het gothic is? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Mwa, ik heb het vaak genoemd gezien als gothic metal, vandaar. |
|
mensen horen de stem van tarja en denken bij dr eigen ooh zal wel gothic zijn... als ze nou ff naar de muziek zouden luisteren... btw... [vlammetjes] HOT [/vlammetjes] My madness, my sadness |
|
quote:de nieuwe cd is zeker meer power... goh dat ik dat ook leuk vind... dat had ik nooit achter mezelf gezocht REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Hij luistert inderdaad lekker weg ja |
|
quote: Klopt; het wordt veel vaker onder het kopje gothic geplaatst dan onder powermetal of operametal. Waarschijnlijk komt dat door die gothic aandoenende pakjes die Tarja draagt waardoor dat image ontstaan is. Misschien is het om commercieel aansluiting te krijgen bij de al lopende gothictrend. Ik zou wel eens willen weten of men vind dat Nightwish ook blijft boeien op lange termijn; mij gaat het na een paar luisterbeurten al weer flink vervelen en veel luisteren doe ik daarna ook dan niet meer. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Tja, hetzelfde zie je toch ook bij WT en AF? Op een of andere manier ziet 'men' dat als gothic, hoe onzinnig het ook is. Ik heb het overigens ook regelmatig als Darkwave aangeprijsd zien staan, wat imho ook aardig in de buurt komt. quote:Dat ligt natuurlijk weer eens aan je smaak. Ik ken Nightwish al jaren en ik blijf het goed en leuk vinden, maar ja, ik luister ook veel meer van 'dit soort' muziek dus ik kan het wel mijn kop thee noemen. Ik denk dat voor de massa geldt dat als de hype eenmaal over is er nauwelijks iemand zal blijven hangen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik heb gister de cd gehoord in winkel en ik vind hem wel redelijk maar zeker niet om de heletijd naar te luisteren geef mij dan maar wat snellers |
|
zo'n hype is al lang bezig...10 jaar geleden was het grunge, toen werd het gabber, en nu is het "goffik", en over vijf jaar is het weer iets anders. (hopelijk minder) |
|
Ik luister naar Nightwish op lange termijn, ja. Hun albums zijn zowat de enige cds die in een jaar niet meer van mijn harde schijf gedeleted zijn... (ik heb ze ook gekocht hoor) |
|
quote: Ik denk er eigenlijk precies zo over. de eerste paar keren vond ik de band briljant maar nu draai ik het zelden meer. ik heb de nieuwste slechts een keer gehoord. |
|
Ik heb de nieuwe cd nog niet gehoord maar Nightwish vind ik geweldig...vooral om zelf te zingen. Dat opera-achtige ligt me wel. En het komt idd meer in de buurt van powermetal met een opera-achtig tintje. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: SYMPHONIC METAL!!!! |
|
quote: da's een totaal andere metalstroming. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
niets mis met sympho, wishbone ash heerst |
|
ik ga em vast niet luisteren.. maar hij schijnt goed te verkopen. Hij staat namelijk in de album top 40 hier in Nederland Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
gothic rock nieuwste tmf zin, kwam ik tegen op cu2: "alles Gucci?" echt dit kan niet waar zijn |
|
ik heb de cd nog nergens onder de 22 euro zien liggen dus dan kunnen de verkopers de cd in hun reet douwen. |
|
quote: heb em voor 18 pleuro gekocht (nog steeds veeeeeel te duur...maar hij is et waard My madness, my sadness |
|
.. Nightwish.. staat in de album top 40 |
|
quote:goh jij bent er snel bij Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Van Nightwish.com, voor geïnteresseerden... ProgPower USA offers a videoclip of Nightwish's apperance at this year's festival. The video "Walking In The Air" can be downloaded for free in either Real- or MPEG-video. Just enter the "AUDIO/VIDEO" section on their website. [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 09-10-2003 21:18] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |