IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nieuwe Nightwish: Century Child: hot or not? Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-07-2002 20:13 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Vet hot man.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-07-2002 10:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

OK, ik ga niet zeiken, maar kan iemand me uitleggen waarom Nightwish 'gothic metal' genoemd wordt? Het is super blij enzo, wat heeft dat met gothic te maken?

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 16-07-2002 10:37 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Gothic?, lijkt meer op Power imho.

Bazzio Attacks!!!

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 16-07-2002 10:39 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2002 10:36 schreef Dwaallicht het volgende:
OK, ik ga niet zeiken, maar kan iemand me uitleggen waarom Nightwish 'gothic metal' genoemd wordt? Het is super blij enzo, wat heeft dat met gothic te maken?
Nightwish is ook blij! Wie zegt dat het gothic is?

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-07-2002 10:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mwa, ik heb het vaak genoemd gezien als gothic metal, vandaar.

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-07-2002 11:01 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

mensen horen de stem van tarja en denken bij dr eigen ooh zal wel gothic zijn... als ze nou ff naar de muziek zouden luisteren...

btw...
[vlammetjes]
HOT
[/vlammetjes]

My madness, my sadness

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 16-07-2002 11:03 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2002 10:37 schreef bazzio het volgende:
Gothic?, lijkt meer op Power imho.
de nieuwe cd is zeker meer power... goh dat ik dat ook leuk vind... dat had ik nooit achter mezelf gezocht

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

SQT
Usericon van SQT
Posted 22-07-2002 22:32 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Hij luistert inderdaad lekker weg ja

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-07-2002 23:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 juli 2002 10:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Mwa, ik heb het vaak genoemd gezien als gothic metal, vandaar.

Klopt; het wordt veel vaker onder het kopje gothic geplaatst dan onder powermetal of operametal.

Waarschijnlijk komt dat door die gothic aandoenende pakjes die Tarja draagt waardoor dat image ontstaan is.

Misschien is het om commercieel aansluiting te krijgen bij de al lopende gothictrend.

Ik zou wel eens willen weten of men vind dat Nightwish ook blijft boeien op lange termijn; mij gaat het na een paar luisterbeurten al weer flink vervelen en veel luisteren doe ik daarna ook dan niet meer.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-07-2002 10:15 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 22 juli 2002 23:05 schreef Mutilator het volgende:
Waarschijnlijk komt dat door die gothic aandoenende pakjes die Tarja draagt waardoor dat image ontstaan is.
Tja, hetzelfde zie je toch ook bij WT en AF? Op een of andere manier ziet 'men' dat als gothic, hoe onzinnig het ook is.

Ik heb het overigens ook regelmatig als Darkwave aangeprijsd zien staan, wat imho ook aardig in de buurt komt.
quote:
Ik zou wel eens willen weten of men vind dat Nightwish ook blijft boeien op lange termijn; mij gaat het na een paar luisterbeurten al weer flink vervelen en veel luisteren doe ik daarna ook dan niet meer.
Dat ligt natuurlijk weer eens aan je smaak. Ik ken Nightwish al jaren en ik blijf het goed en leuk vinden, maar ja, ik luister ook veel meer van 'dit soort' muziek dus ik kan het wel mijn kop thee noemen. Ik denk dat voor de massa geldt dat als de hype eenmaal over is er nauwelijks iemand zal blijven hangen.

I'm not being rude. You're just insignificant.

The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 23-07-2002 10:17 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

ik heb gister de cd gehoord in winkel en ik vind hem wel redelijk maar zeker niet om de heletijd naar te luisteren geef mij dan maar wat snellers

joeri
Usericon van joeri
Posted 23-07-2002 10:19 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

zo'n hype is al lang bezig...10 jaar geleden was het grunge, toen werd het gabber, en nu is het "goffik", en over vijf jaar is het weer iets anders. (hopelijk minder)

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 23-07-2002 15:42 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik luister naar Nightwish op lange termijn, ja. Hun albums zijn zowat de enige cds die in een jaar niet meer van mijn harde schijf gedeleted zijn... (ik heb ze ook gekocht hoor)

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-07-2002 16:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2002 23:05 schreef Mutilator het volgende:

Ik denk er eigenlijk precies zo over. de eerste paar keren vond ik de band briljant maar nu draai ik het zelden meer. ik heb de nieuwste slechts een keer gehoord.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 23-07-2002 17:22 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik heb de nieuwe cd nog niet gehoord maar Nightwish vind ik geweldig...vooral om zelf te zingen. Dat opera-achtige ligt me wel. En het komt idd meer in de buurt van powermetal met een opera-achtig tintje.

I spy with my little and verrry evil eye.....

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 25-07-2002 20:56 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 17:22 schreef WickedKimmie het volgende:
Ik heb de nieuwe cd nog niet gehoord maar Nightwish vind ik geweldig...vooral om zelf te zingen. Dat opera-achtige ligt me wel. En het komt idd meer in de buurt van powermetal met een opera-achtig tintje.

SYMPHONIC METAL!!!!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-07-2002 21:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 juli 2002 20:56 schreef Morgil het volgende:
SYMPHONIC METAL!!!!

da's een totaal andere metalstroming.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-07-2002 21:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

niets mis met sympho, wishbone ash heerst

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-07-2002 22:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik ga em vast niet luisteren.. maar hij schijnt goed te verkopen. Hij staat namelijk in de album top 40 hier in Nederland

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-07-2002 22:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gothic rock

nieuwste tmf zin, kwam ik tegen op cu2:
"alles Gucci?"

echt dit kan niet waar zijn

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2002 22:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik heb de cd nog nergens onder de 22 euro zien liggen dus dan kunnen de verkopers de cd in hun reet douwen.

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 26-07-2002 23:32 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2002 22:25 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb de cd nog nergens onder de 22 euro zien liggen dus dan kunnen de verkopers de cd in hun reet douwen.

heb em voor 18 pleuro gekocht (nog steeds veeeeeel te duur...maar hij is et waard

My madness, my sadness

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-07-2002 0:09 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

..

Nightwish.. staat in de album top 40

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-07-2002 0:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2002 0:09 schreef Valorian666 het volgende:
..

Nightwish.. staat in de album top 40
goh jij bent er snel bij

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 09-10-2003 21:18 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Van Nightwish.com, voor geïnteresseerden...

ProgPower USA offers a videoclip of Nightwish's apperance at this year's festival. The video "Walking In The Air" can be downloaded for free in either Real- or MPEG-video. Just enter the "AUDIO/VIDEO" section on their website.

[Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 09-10-2003 21:18]

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com