IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : eend in mn mobiel
Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 13-07-2002 23:16 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

ik heb net een nieuwe mobiel bij Albert Heijn (jawel) gekocht, een Siemens C45
t bevalt wel goed.....behalve dat er bij t inloggen, uitzetten en in wat menu's er een eend zit....een oranje nog wel
dat past natuurlijk niet bij mijn eville metalimago dus ik vraag me af of er een manier is om dit er uit te gooien?


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 13-07-2002 23:18 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

het start logo kan je wel wisselen.
Ik weet echter niet hoe het moet bij een siemens ik ben alleen een guroe op nokia gebied.


Je kan het meestal doen via logo sites of met een data of infrarood kabel voor je gsm.

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 13-07-2002 23:19]


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 13-07-2002 23:22 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

ja via Ben.nl kan ik wel operator logos en screensavers downloaden maar als ik dat wil doen geeft ie aan dat t alleen geschikt is voor Nokia's maar aangezien er in mn phone en in de handleiding wel staat dat er mogelijkheid tot is vraag ik me nou af of t kan...dit is dus wat anders dan die eend


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 13-07-2002 23:27 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

het moet kunnen via een DATA KABEL dan kan je zelf logo's maken of nokia logo's van een site converteren naar .bmp bestand en uploaden naar je GSM dus van PC--->GSM

kabel kost bijna 20 euro
FONE DATA SUITE SIEMENS
SL45/S45/ME45/C45
MA-7710, Siemens compatible datakabel
Inclusief Software CD-rom
Voor logo's, Ringtone's, Adresboek, etc.
Afhankelijk van toestel tevens modem, Internet en fax mogelijkheden in combinatie met laptop of pc. Alleen met originele Siemens drivers


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-07-2002 23:28 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 juli 2002 23:16 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
ik heb net een nieuwe mobiel bij Albert Heijn (jawel) gekocht, een Siemens C45
t bevalt wel goed.....behalve dat er bij t inloggen, uitzetten en in wat menu's er een eend zit....een oranje nog wel
dat past natuurlijk niet bij mijn eville metalimago dus ik vraag me af of er een manier is om dit er uit te gooien?



hahahaha, een nationalistisch getint eendje, aaaaah, wat lief


Oud Vuil.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 13-07-2002 23:32 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

en commercieel gezien beter dan een bloedende maagd


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-07-2002 23:41 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik heb een duiveltje in mn GSM, compleet met drietandje
Dat wilde ik er bij iemand anders zn foon ook inkrijgen, maar ik had de verkeerde code ingevoerd, en staat op die persoon zn schermpje "Blub, blub, ik ben een Elvis" en daarbij zo'n debiele vis met een vetkuif, en we krijgen het er met geen mogelijkheid meer af!!!


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-07-2002 23:56 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

wahaha


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 14-07-2002 0:16 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 23:27 schreef linknl het volgende:
kabel kost bijna 20 euro
FONE DATA SUITE SIEMENS
SL45/S45/ME45/C45
MA-7710, Siemens compatible datakabel
Inclusief Software CD-rom
Voor logo's, Ringtone's, Adresboek, etc.
Afhankelijk van toestel tevens modem, Internet en fax mogelijkheden in combinatie met laptop of pc. Alleen met originele Siemens drivers


dank waar haal je dat vandaan


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-07-2002 0:27 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 0:16 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
dank waar haal je dat vandaan


oa van deze site

http://www.koopjessite.nl/


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 14-07-2002 0:48 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

En jouw user logo past wel bij je imago ?


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 14-07-2002 11:00 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

wat is er zo moeilijk aan sarcasme


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 14-07-2002 12:30 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

gsm wie heeft dat nu nodig?



AgonY
Usericon van AgonY
Posted 14-07-2002 17:26 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

*wuift naar dreadfull hours*



Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 14-07-2002 17:41 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

agonyyyyyyy


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 16-07-2002 20:17 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Ik wil eend wel, heb nog plaats vrij op bbq. Eend is mobiel, zie ik, dus geen vervoer nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door Neige op 16-07-2002 20:18]


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 16-07-2002 20:26 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

hij staat wel stijf van de salmonella, gezien de oranje kleur


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 17-07-2002 0:22 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-07-2002 0:30 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 12:30 schreef the wounded immortal het volgende:
gsm wie heeft dat nu nodig?

ik


My madness, my sadness


bean sidhe
Usericon van bean sidhe
Posted 24-07-2002 21:14 by bean sidhe Wijzig reactieProfiel van bean sidheQuote dit bericht

un eend in je mobiel?!
hahaha *lol*


...Wat Een Mooie Dag...


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen