|
Auteur: |
|
|
het start logo kan je wel wisselen. Ik weet echter niet hoe het moet bij een siemens ik ben alleen een guroe op nokia gebied. Je kan het meestal doen via logo sites of met een data of infrarood kabel voor je gsm. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 13-07-2002 23:19] |
|
ja via Ben.nl kan ik wel operator logos en screensavers downloaden maar als ik dat wil doen geeft ie aan dat t alleen geschikt is voor Nokia's maar aangezien er in mn phone en in de handleiding wel staat dat er mogelijkheid tot is vraag ik me nou af of t kan...dit is dus wat anders dan die eend |
|
het moet kunnen via een DATA KABEL dan kan je zelf logo's maken of nokia logo's van een site converteren naar .bmp bestand en uploaden naar je GSM dus van PC--->GSM kabel kost bijna 20 euro FONE DATA SUITE SIEMENS SL45/S45/ME45/C45 MA-7710, Siemens compatible datakabel Inclusief Software CD-rom Voor logo's, Ringtone's, Adresboek, etc. Afhankelijk van toestel tevens modem, Internet en fax mogelijkheden in combinatie met laptop of pc. Alleen met originele Siemens drivers |
|
quote: hahahaha, een nationalistisch getint eendje, aaaaah, wat lief Oud Vuil. |
|
en commercieel gezien beter dan een bloedende maagd |
|
Ik heb een duiveltje in mn GSM, compleet met drietandje Dat wilde ik er bij iemand anders zn foon ook inkrijgen, maar ik had de verkeerde code ingevoerd, en staat op die persoon zn schermpje "Blub, blub, ik ben een Elvis" en daarbij zo'n debiele vis met een vetkuif, en we krijgen het er met geen mogelijkheid meer af!!! |
|
wahaha |
|
quote: dank waar haal je dat vandaan |
|
quote: oa van deze site http://www.koopjessite.nl/ |
|
En jouw user logo past wel bij je imago ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
wat is er zo moeilijk aan sarcasme |
|
gsm wie heeft dat nu nodig? |
|
*wuift naar dreadfull hours* |
|
agonyyyyyyy |
|
Ik wil eend wel, heb nog plaats vrij op bbq. Eend is mobiel, zie ik, dus geen vervoer nodig. [Dit bericht is gewijzigd door Neige op 16-07-2002 20:18] ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
hij staat wel stijf van de salmonella, gezien de oranje kleur |
|
|
|
quote: ik My madness, my sadness |
|
un eend in je mobiel?! hahaha *lol* ...Wat Een Mooie Dag... |
Index / Algemeen |