|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ken de cd niet zal dadelijk wel eens gaan kijken download ik wat ZO GOED [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 08-12-2002 20:27] Metal heerst |
|
quote: Kun jij nou verdomme nooit eens wat anders bedenken? Reageer dan gewoon niks en steek die tijd die je overhoud in het leren kennen van bands. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: LoL! |
|
En trouwens ken genoeg bands (bands die ik wil kennen...) Metal heerst |
|
quote: 90% van de bands die je kent ken je via mij, dus ik vind dat zij gelijk hebben Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Niet ... zal je mijn winamp lijst wel eens sturen dan zie je het wel Metal heerst |
|
Winnamp lijst, hmm bewijs. cu2 bewijs: 100:wa is je favoriete muziek?: Death Metal een paar bands: soilwork vader in flames dimmu borgir Hier een logo van soilwork |
|
quote: ja hehe oke klopt niet helemaal dam ik zet men site hier niet meer [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 08-12-2002 20:33] Metal heerst |
|
Ja tof! Laten we een wedstrijdje doen wie het meeste bands kent, en van wie we die 'geleerd' hebben |
|
quote: Dat bedoel ik Soilwork..hmmz...hoeveel mensen kennen soilwork nu echt? en hoeveel zijn er fan van? Best weinig op zich....maja.....tja...ik was fan van soilwork....achja....het mannetje moet wat he Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
EN NU ONTOPIC GOFFEERRRRR!!! |
|
quote: Dit is geen wedstrijdje...het gaat er meer om dat hannibal maar wat achter mij aan hobbeld qua muziek en kleding stijl. Maar goed dat is gelukkig de laatste tijd al aan het minderen, dus komt nog wel ooit goed als hij wat ouder wordt Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: WTF kleding niet aap Metal heerst |
|
Flikker eens op uit dit topic en ga slowchatten in het daarvoor bedoelde topic stelletje kleuters. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
XnegativeX als ik op google.com zoek. Staat er dat ze niet meer bestaan. Progressieve rock toch? |
|
Nee, electro gothic achtig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Inderdaad, vervelend gedoe! En ik kom inderdaad ook tegen dat ze gestopt zijn. |
|
Janus heerscht apenballen (en dankzij wie kent Neggie dat leuke bandje?) |
|
Dude, dit kende ik al voordat ik ZM kende dus ga nou niet met de eer strijken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Stop lying you sk8er boi [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-12-2002 22:38] |
|
janus is die grote beer van de duitse televisie en de Vpro |
|
Maar kan iemand me nu even serieus vertellen of Janus, de duitse gothic/electro band, naast Schlafende hunde nog een andere full-length heeft uitgebracht of dat ze dat in de toekomst nog gaan doen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: er was OOK een prog band janus genaamd, die inderdaad niet meer bestaat... en er is ook een gregoriaans aandoende koor "groep" met dezelfde naam. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Niettus Janus is mijn ex-huisgenoot die vorig jaar maar liefst 6 studiepunten haalde door zijn enorme game verslaving |
|
quote:Ze hebben nog een album, van voor Schlafende Hunde Ze heerschen trouwens .. Janus |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |