|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Snagger heeft gelijk. COB = power metal. Niet black. ZEKER geen thrash. Up-tempo power metal met een rauw zangertje en een overactieve keyboardspeler. Dus eh, on topic . |
|
daarjuist toevallig ook Cirith Gorgor in men collectie tegengekomen, die zijn ook wel Melodieus |
|
Nog even een aanrader; de band primordial (vooral het nieuwe album!!) is een Ierse band met o.a. black metal invloeden (tevens wat folk en heavy; beetje Iers klinkend) en ik weet zeker dat (melodieuze) black liefhebbers de band wel goed zullen vinden. Het nieuwe album (de vorige ook trouwens, maar die vind ik echt een stuk minder) is gereleased door Hammerheart (www.hammerheart.com). Ik, Wil Schuurman |
|
hhmmmzz iok zet zo wel ff cob en cirith gorgor op ff opnieuw luisteren dan want in mijn herinnering is t allebei anders dan hier er over gesproken wordt |
|
Diabolical masquerade? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Grotesque!!!! |
|
Vindsval uit luxemburg (speelden ook vorig jaar op Festakel in utrecht, alhoewel ik ze gemist heb...) is beetje dimmu-achtig maar iets meer BM dacht ik. Eminenz uit Duitsland, melodieuze (keyboard) black met veel Death metal invloeden Ik, Wil Schuurman |
|
Throne of Ahaz is (was?) een goeie melodieuze typisch scandinavische band. Probeer ook eens wat oude Summoning. Behemoth's 'Sventevith - Storming Near The Baltic', 'Grom' en 'Pandemonic Incantations' zijn goede melodieuze Poolse black. |
|
Hollenthon daVid |
|
mja ork is wel redelijk melodieus zo nog wat andere cdees erdoor heeb ragge om te kijke of t melodieuse black is |
|
Vesperian Sorrow En zou je (nieuwe) Borknagar er niet tussen kunnen zetten? |
|
Within Temptation sebinsagoil |
|
Liar of Golgotha ... het nummer 'Ghost of the Ancient Siberian Wolfcult' kicked aaaaaaarsh Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ok erg melodieus Summoning (maar is dat nog echt BM?) Temnozor Rakoth Limbonic Art (kan het melodieuser?) Hollenthon (echte BM?) Night Conquers Day (uber goed) |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-08-2008 19:56] |
|
quote: daar had ik laatst 2 cd's van gekocht ah cob is leuk voor effkes maar ik stond bij een paar van die gasten en die zeiden jaa COB dat is pas echte metal snelle rifs goede grunt blaat.. dacht ik ook bij mezelf als dat al metal is.. hmm zeker te veel |
|
quote: kheb gister onder t koke ofzo cirith gorgor aan gehad maar ik vind t duss echt niet melodieus, nou is dat wel een beetje persoons gebonden maar veel mooie duidelijke goed in elkaar overlopende melodie lijntjes kon ik niet ontdekken, maar verder gewelidige bm band |
|
Borknagar? Of valt dat meer onder speed metal of iets dergelijks? (ja ja, ik weet het, ik ben echt een nul op het gebied van classificatie. Slayer: trash of death? Immortal: death of black? Etc.) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Enslaved - Vikinger veldi's , alleen erg jammer dat ze live nooit un keyboardspeler hebben.... ......Evilterrestrial.................................. |
|
mag naglfar hier ook nog tussen? |
|
Borknagar BM? Stretching it, denk ik... maar melodieus is het zeker. Speed metal is het zeker niet, dat zit in een totaal andere hoek. Borknagar is Borknagar, met BM invloeden (vooral op de 1e 2 albums). Vikingligr Veldi is cool! |
|
Omdat jij het bent. Reactie op Rajiebakkie [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 15-07-2002 13:05] |
|
quote: Ha, ja, nee, ik bedoelde eigenlijk power metal in plaats van speed metal, al zal het dat ook niet zijn. Ik haal zelfs termen door elkaar als voorbeeld Nou ja, het klinkt in ieder geval inderdaad erg melodieus. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ach ik weet ook niet wat speed metal, maar volgend mij is t geen power, gewoon softe blacvk maarja er wodt hier ook al gegeeelt dat cob power is duzzz |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |